Mammi......Tanja????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2010

ønskebørn74

Jeg fatter ikke at folk ikke forstår at alle har ret til en mening... Jeg har da indimellem deltaget i debatter hvor bølgerne gik højt... Men er det ikke sådan når vi er forskællige... Det eneste sted jeg hopper af er når folk kalder hinanden skældsord... Det er bare ikke ok, så er respecten for at andre må have egen mening fløjten...

Bare min mening... Og der er i hvertfald ingen der får mig væk... Elsker siden og alle jer dejlige tøser og gutter...

Knus Lene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2010

LauraLW

hmm... den er da helt gal nu. Har Dianamoar også slettet sig?
Håber alle finder ud af det, for der er helt sikkert sket noget internt.

Laura

Anmeld

26. februar 2010

N&J

LauraLW skriver:

Laura

Ja eller også har de slettet sig og oprettet sig igen med et andet brugernavn, fatter heller ingenting.. men fred være med det.. 

Anmeld

26. februar 2010

SaNiNa

LauraLW skriver:

Laura

Ja Diana har slettet sig og har ikke oprette sig som ny bruger...

Er så ked af at alle smutter fra siden lige nu og især nogle af dem som har været her længe og været med til at forme siden...

Anmeld

26. februar 2010

Bare mig..

Nu bliver jeg simpelthen nødt til at hører hvad der er sket... Jeg er vildt nysgerrig nu. Jeg har set nogen debatter om at der er hendt et eller andet, men det er gået min næste fuldstændig forbi hvad det er. ?

Anmeld

26. februar 2010

Honningblomst

Der er absolut intet sket herinde...det er noget internt mellem få kvinder hvoraf en enkelt valgte at hive den herind. Men den er lukket af Henrik og virkelig ikke noget som gavner noget. Nogle vælger at slette sig men det er jo deres valg og fortæller vel bare at de ikke finder siden værd at bruge tid på mere, og det kan vi jo ikke ændre ved...

Knus og god dag...

Eva, med syg og med tre syge unger hjemme...øv...

marikka skriver:

Nu bliver jeg simpelthen nødt til at hører hvad der er sket... Jeg er vildt nysgerrig nu. Jeg har set nogen debatter om at der er hendt et eller andet, men det er gået min næste fuldstændig forbi hvad det er. ?

Anmeld

26. februar 2010

smokin

Pia skriver:

And here we go agin...

Lad det nu bare være... Og lad tingene forblive mellem de indblande partner...

vil da med glæde lade den ligge med mindre jeg har gjort nogen utilpas, hvilket jeg ikke selv mener jeg har

men kan forstå det åbenbart er noget internt, som jeg heldigvis ikke har del af.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.