Mammi......Tanja????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.125 visninger
16 svar
0 synes godt om
25. februar 2010

Kamelia

Øv hvor blev du af???

Ja undskyld men hva fanden er det her for et sted hvor dem man har de bedste debatter med bliver presset/generet ud!

Det kan sgu da ikke være rigtigt at disse hormonellaer skal styre denne hjemmeside, hvis grundidé ellers er så god!

Jøsses for en gang Gimper der ødelægger det for andre!

Savner bare Tanja, så behøver hverken skulderklap eller Gimpe-hysteri!

Men vil gerne høre fra een der kan hjælpe mig med at finde hende på FB!

Kamelia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2010

smokin

Kamelia skriver:

Øv hvor blev du af???

Ja undskyld men hva fanden er det her for et sted hvor dem man har de bedste debatter med bliver presset/generet ud!

Det kan sgu da ikke være rigtigt at disse hormonellaer skal styre denne hjemmeside, hvis grundidé ellers er så god!

Kamelia

Det må have været før min tid - men det lyder da rigtig rigtig trist at der er nogen der kan få andre til at stoppe med at være her 

Anmeld

25. februar 2010

mariamiss6

Kamelia skriver:

Øv hvor blev du af???

Kamelia

Altså nu har jeg ikke liiiige fulgt så meget med her idag, eller altså jeg er her jo, men opfatter ikke så meget

Men er hun så bare forsvundet, efter den der debat om de der hunde? eller er det så også en der egentlig burde tages privat med en 3. person?

for jeg ser ingen negative tråde nemlig...

Anmeld

25. februar 2010

smokin

mariamiss6 skriver:

Altså nu har jeg ikke liiiige fulgt så meget med her idag, eller altså jeg er her jo, men opfatter ikke så meget

Men er hun så bare forsvundet, efter den der debat om de der hunde? eller er det så også en der egentlig burde tages privat med en 3. person?

for jeg ser ingen negative tråde nemlig...

er det hundedebatten? Var der nogen der var sure der? Okay... det må så være mig? jeg fatter ingenting.... er der nogen der er blevet ked af det over en debat om hunde? 

Jeg er spejlblank lige nu men jeg hører da gerne fra jer?

Anmeld

25. februar 2010

Pia

And here we go agin...

Lad det nu bare være... Og lad tingene forblive mellem de indblande partner...

Anmeld

25. februar 2010

SaNiNa

Så vit jeg ved er hun da ikke blevet tvunget ud af baby.dk og hvorfor skulle hun osse været blevet det?

Baby.dk er for alle som ønsker at bive gravide, er gravide og har børn... så alle er jo velkommenden.

Anmeld

25. februar 2010

SaNiNa

Pia skriver:

And here we go agin...

Lad det nu bare være... Og lad tingene forblive mellem de indblande partner...

sådan min pige...

Anmeld

25. februar 2010

Kamelia

Som jeg skrev så leder jeg efter hende og har heldigvis nu hørt fra hende.

Alt det andet bævl om hunde og andet gider jeg ikke deltage i.

Jeg vil rigtig gerne dele erfaringer om børn og andet hyggeligt. Kan på forhånd sige at jeg ikke vil, gider eller har tænkt mig at blive involveret i kævl.......Så stop endelig denne tråd. Jeg har fundet svar på det jeg søgte!

Kamelia

Anmeld

25. februar 2010

mariamiss6

Kamelia skriver:

Som jeg skrev så leder jeg efter hende og har heldigvis nu hørt fra hende.

Alt det andet bævl om hunde og andet gider jeg ikke deltage i.

Jeg vil rigtig gerne dele erfaringer om børn og andet hyggeligt. Kan på forhånd sige at jeg ikke vil, gider eller har tænkt mig at blive involveret i kævl.......Så stop endelig denne tråd. Jeg har fundet svar på det jeg søgte!

Kamelia

Så undskyld at jeg svarede sgu da

måske ville jeg bare gerne lige vide hvad der fik hende til at slette sig - fordi jeg ikke har set andre debatter en den før omtalte, og jeg ikke dér fandt grund til hverken at hun selv eller henrik skulle deaktivere profilen...

Anmeld

25. februar 2010

SaNiNa

mariamiss6 skriver:

Så undskyld at jeg svarede sgu da

måske ville jeg bare gerne lige vide hvad der fik hende til at slette sig - fordi jeg ikke har set andre debatter en den før omtalte, og jeg ikke dér fandt grund til hverken at hun selv eller henrik skulle deaktivere profilen...

Nej jeg forstå det nu heller ikke... er bare ked af der er så mange som forlader baby lige nu...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.