Ihhh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2010

Anonym trådstarter

Eva skriver:

Ja, smut en tur til lægen..kan jo være skedekatar, svamp eller noget helt tredje..

Knus..

jeg tror først jeg skal have en ny læge for hende her sagde der intet var men hun stresser mig utrolig meget,, når jeg er hos hende som om hun har travlt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2010

Anonym trådstarter

Sanne og Nicklas skriver:

Jamen, kan du så ikke være gravid selvom du ikke regner med det?

tror det ikk har haft min menstruation ,,

Anmeld

25. februar 2010

Anonym trådstarter

suanne85 skriver:

Er ikke læge men hvis lægen siger han ikke kan se noget så smut på apoteket der har de noget man kan bruge. Stikpiller bla.

var os på apoteket for at hører men jeg skulle gå til lægen,, først

Anmeld

25. februar 2010

Vingummien

Anonym skriver:

var os på apoteket for at hører men jeg skulle gå til lægen,, først

Oki, så må du derned igen, det mærke der har dem er noget i retningen af visaq, er lyserød i mærket på alle produkterne og er et godt produkt, har selv intim sæben derfra og har selv brugt de stikpiller i en lille perioede.

Anmeld

25. februar 2010

Anonym trådstarter

suanne85 skriver:

Oki, så må du derned igen, det mærke der har dem er noget i retningen af visaq, er lyserød i mærket på alle produkterne og er et godt produkt, har selv intim sæben derfra og har selv brugt de stikpiller i en lille perioede.

taak det tror jeg os jeg må prøve,, for det føles tit som om jeg får min menstruation så jeg løber ud på wc'et for at se,, men så er det bare udflåd

Anmeld

25. februar 2010

Vingummien

Anonym skriver:

taak det tror jeg os jeg må prøve,, for det føles tit som om jeg får min menstruation så jeg løber ud på wc'et for at se,, men så er det bare udflåd

Helt klart et råd at prøve dem.

Mener det er 7 dage de skal tages og så skal man holde en pause osv. Og så sæben fra mærket også

Anmeld

25. februar 2010

Anonym trådstarter

okay det vil jeg prøve for det er da mega træls..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.