Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
arhg jeg bliver da sindsyg hvis det udflåd ikke snart stopper, der er bare intet der hjælper & synes os det er blevet mere tykt og slimede nu, sorry detjalerne,, men havde lige brug for at komme ud med det..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: arhg jeg bliver da sindsyg hvis det udflåd ikke snart stopper, der er bare intet der hjælper & synes os det er blevet mere tykt og slimede nu, sorry detjalerne,, men havde lige brug for at komme ud med det..
Du havde lige brug for at komme ud med det...mums...
Eva skriver: Du havde lige brug for at komme ud med det...mums...
haha,, jaa det er bare utrolig klamt,.
Hehe
ej kan være rigtig træls. Nu skriver du jo slet ikke noget. MEn er jo mange der har det efter fødsel og sådan
Tror du ikke du skulle kontakte lægen, det kunne jo være en svampe infektion
suanne85 skriver: Hehe ej kan være rigtig træls. Nu skriver du jo slet ikke noget. MEn er jo mange der har det efter fødsel og sådan
har ikk født og går heller ikk udfra jeg er gravid,, men det begyndte her i decmber månede..
Sanne og Nicklas skriver: Tror du ikke du skulle kontakte lægen, det kunne jo være en svampe infektion
jaa det troede jeg os først.. men var jo såå til lægen men der var intet..
Anonym skriver: haha,, jaa det er bare utrolig klamt,.
Ja, smut en tur til lægen..kan jo være skedekatar, svamp eller noget helt tredje..
Knus..
Anonym skriver: jaa det troede jeg os først.. men var jo såå til lægen men der var intet..
Jamen, kan du så ikke være gravid selvom du ikke regner med det?
Anonym skriver: har ikk født og går heller ikk udfra jeg er gravid,, men det begyndte her i decmber månede..
Er ikke læge men hvis lægen siger han ikke kan se noget så smut på apoteket der har de noget man kan bruge. Stikpiller bla.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128