Jeg brænder så meget for det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

744 visninger
13 svar
0 synes godt om
25. februar 2010

Anonym trådstarter

og ved ikke hvad jeg skal gøre.

Jeg brænder så meget for at adoptere, når jeg høre om det eller læser eller ser om det så brænder det bare dybt inden i mig.

Jeg vil så gerne adoptere, har et biologisk barn i forvejen.

Jeg ved at mange ikke kan forstå at man vil det når man godt selv kan få børn, men jeg vil bare gerne give det mere end "bare" at få et barn selv.

Det er så svært at forklare, men jer er afgjort med det og vil det. Ved godt det er meget svært at adoptere især når man selv kan få børn.

Problemet er at min bedre halvdel slet ikke vil høre tale om det, det VIL han bare IKKE. Og han vil bare ikke høre om det eller høre hvorfor jeg vil. Er så frustrerende syntes jeg.

Ved egentlig ikke hvor jeg ville hen med det men skulle lige ud med det da det går mig på.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2010

qp

Anonym skriver:

og ved ikke hvad jeg skal gøre.

Jeg brænder så meget for at adoptere, når jeg høre om det eller læser eller ser om det så brænder det bare dybt inden i mig.

Jeg vil så gerne adoptere, har et biologisk barn i forvejen.

Jeg ved at mange ikke kan forstå at man vil det når man godt selv kan få børn, men jeg vil bare gerne give det mere end "bare" at få et barn selv.

Det er så svært at forklare, men jer er afgjort med det og vil det. Ved godt det er meget svært at adoptere især når man selv kan få børn.

Problemet er at min bedre halvdel slet ikke vil høre tale om det, det VIL han bare IKKE. Og han vil bare ikke høre om det eller høre hvorfor jeg vil. Er så frustrerende syntes jeg.

Ved egentlig ikke hvor jeg ville hen med det men skulle lige ud med det da det går mig på.

Jeg kan ikke forstå dig, men det behøver jeg jo heller ikke - Noget helt andet er, at din bedre halvdel skal kunne forstå det for evt, at kunne deltage i det. Derfor synes jeg det er vigtigt, at du sætter dig ned og skriver nogle argumenter for/ imod adoption når du jo (som du skriver) selv kan få børn. Derved får du måske en klarhed omkring dit ønske og sat ord på hvorfor det er så vigtigt for dig

Anmeld

25. februar 2010

Anonym trådstarter

qp skriver:

Jeg kan ikke forstå dig, men det behøver jeg jo heller ikke - Noget helt andet er, at din bedre halvdel skal kunne forstå det for evt, at kunne deltage i det. Derfor synes jeg det er vigtigt, at du sætter dig ned og skriver nogle argumenter for/ imod adoption når du jo (som du skriver) selv kan få børn. Derved får du måske en klarhed omkring dit ønske og sat ord på hvorfor det er så vigtigt for dig

Har faktisk aldrig tænkt på at man kunne gøre det på den måde. Så tak for et godt råd. Tror jeg at jeg vil gøre. Helt sikkert.

For er svært at sætte ord på.

Anmeld

25. februar 2010

Miamaja

Hvis din mand naegter saa er der nok ikke saa meget at gore- andet end du maa finde en anden der deler dit onske. jeg er heldigvis heldig at have en skon mand der elsker sit ikke-bio barn lige saa hojt som sit bio-barn. Men for nogle, skal der vaere genetik forbundet foer de vil fole noget for barnet - DET kan jeg saa overhovedet ikke saette mig ind i

Anmeld

25. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Altså jeg forstår dig faktisk fuldstændig godt. Jeg syntes det er det smukkeste i verden at tage et barn, der har brug for det ind. - jeg syntes bare det er sindsygt at det skla koste så mange penge.

- MEN - jeg ville dog ikke selv kunne adoptere.

Desværre vil jeg også sige, som de andre, at det skal virkelig være noget man er enige om, selvom det er ærgeligt, når nu du brænder for det.

Kan du ikke blive plejemor?

Anmeld

25. februar 2010

Stumpen

Så længe han ikke er med på den, så er det jo desværre udelukket, men noget helt andet er må man adoptere i dk når man selv kan få børn?? Mener jeg har læst enagng at det må man ikke, men kan ske jeg husker galt..

Anmeld

25. februar 2010

Miamaja

Så længe han ikke er med på den, så er det jo desværre udelukket, men noget helt andet er må man adoptere i dk når man selv kan få børn?? Mener jeg har læst enagng at det må man ikke, men kan ske jeg husker galt..

Det kommer an paa hvilke land man onsker at adoptere fra, mener jeg. f.eks i kina maa par der ikke selv kan faa born paa naturlig vis kun soge om at adoptere fra landet.

Anmeld

25. februar 2010

Stumpen

Miamaja skriver:

Det kommer an paa hvilke land man onsker at adoptere fra, mener jeg. f.eks i kina maa par der ikke selv kan faa born paa naturlig vis soge om at adoptere fra landet.

Okay.. Tak

Altså forvirrende at I er to med næsten samme profilnavn, så skift aldrig billede, så ved jeg ikk ehvem du er

Anmeld

25. februar 2010

Miamaja

Stumpen skriver:

Okay.. Tak

Altså forvirrende at I er to med næsten samme profilnavn, så skift aldrig billede, så ved jeg ikk ehvem du er

ja, jeg er bliver selv forvirret nogle gange

Anmeld

26. februar 2010

Anonym trådstarter

Zafir skriver:

Altså jeg forstår dig faktisk fuldstændig godt. Jeg syntes det er det smukkeste i verden at tage et barn, der har brug for det ind. - jeg syntes bare det er sindsygt at det skla koste så mange penge.

- MEN - jeg ville dog ikke selv kunne adoptere.

Desværre vil jeg også sige, som de andre, at det skal virkelig være noget man er enige om, selvom det er ærgeligt, når nu du brænder for det.

Kan du ikke blive plejemor?

Syntes bare det er svært at finde noget om at være plejemor på nettet. Ved du hvor evt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.