billeder af Laura ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Zafir skriver:

ORK Sagtens... Man skal bare lige have et solidt greb om bagdelen eller stoppe hende i en eller anden slynge eller noget. Så kan man gøre det helt uden hænder

Måske er det bare mig, der har for meget krudt i måsen, til at beundre mit guld 10 timer i døgnet (Idun spiste MEGET OG TIT hehe)...

hæhæ... kan være jeg skal forsøge mig på et tidspunkt.

Det kan forresten KUN blive godt med Jeres lille spire. Så lige du har termin på Daniels fødselsdag!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2010

Moderator

Caroline86 skriver:

hæhæ... kan være jeg skal forsøge mig på et tidspunkt.

Det kan forresten KUN blive godt med Jeres lille spire. Så lige du har termin på Daniels fødselsdag!

Jaaa... jeg ved godt at det jo er LIGE i starten nu Så der går måske lidt tid, før krudtet begynder at melde sig i rumpen. Så må du jo prøve, hvis du får lyst

Hey lille og lille hehe Fnug er da hele 7,5 cm nu (og mor er tyk allerede... hehe)

Anmeld

26. februar 2010

Moderator

Zafir skriver:

Jaaa... jeg ved godt at det jo er LIGE i starten nu Så der går måske lidt tid, før krudtet begynder at melde sig i rumpen. Så må du jo prøve, hvis du får lyst

Hey lille og lille hehe Fnug er da hele 7,5 cm nu (og mor er tyk allerede... hehe)

My bad! KÆMPE store spire

Anmeld

26. februar 2010

Tullebobs

Sikke nogle dejlige billeder af jeres fine lille pige. Det der første bad er altså bare noget særligt. Tak for kigget...

Kh Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.