Caroline86 skriver:
Åh ja, tror da slet ikke jeg har skrevet tillykke med det dejlige resultat (selvom jeg jo bare kan sige "hvad sagde jeg"
). Er bare så dejligt for Jer!!
Og hvor er Idun bare skøn!
Det går rigtig godt herhjemme. Jeg er ved at vænne mig til titlen, selvom jeg mest føler mig som madvogn
Amningen går rigtig godt, og hun får næsten intet mme længere! Vi var til hørescreening i går og hun er, selvfølgelig, helt perfekt!
Men vi nyder det. Nyder hende og hinanden og har det bare rigtig godt som FAMILIE!
Endelig!!! 
Jaaaamen altså
Jeg regnede også med at du havde andet at foretage dig, end at følge med i mig og mine hormoner 
Nu når amningen bare er godt igang, så skal du prøve det der min JM sagde, med at 'lære at kunne alt det samme, som man gør ellers, mens man ammer.' (altså lave mad, sidde ved computeren, spise, stryge, ordne, sove osv...) så føler man sig ikke helt så mader som en foder maskine
Det var det ABSOLUT bedste top fede råd jeg fik. Jeg fulgte det og fik slet ikke den der følelse, som du skriver (altså - da jeg havde lært det
) - Men det kræver lidt stædighed, lige i starten, men det er det hele værd i forhold til gevinsten i den anden ende...
Uhmm.
Det er dejlig der den første tid. Glæder mig til det blir os!! 
Anmeld