minicruise i uge 37, dårlig ide eller ok?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2010

Lone Jakobsen

jeg ville klart tage afsted og nyde det. de har vel sygehuse derovre hvis det sku gå helt galt selvfølgelig kan det være en god ide at checke med selskabet....men jeg tror ikke det er noget problem....og jeg tror i får en super tur.

jeg gik selv byen tynd, og cyklede rundt da jeg ventede den første....og fødte på 19 timer 41+6....så der kan jo være maaaasser af tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2010

Kvindemin

BetinaMørk skriver:

Jeg ville ikke tage afsted.. Jeg fødte i uge 38+0 som første gangs fødende..

Heller ikke her, jeg fødte også i uge 38 sådan lige pludselig

Og man er jo så langt ude på vandet, ingen læger og lign. Men jeg er måske pyller

Anmeld

25. februar 2010

frk Jensen

Chritinap skriver:

Heller ikke her, jeg fødte også i uge 38 sådan lige pludselig

Og man er jo så langt ude på vandet, ingen læger og lign. Men jeg er måske pyller

Jeg troede også at som første gangs fødende så ville jeg gå over tid, og blive sat i gang og alt muligt.. men vandet gik 14 dage før, og så ville han ud.

Jeg er nok også en smule pylleret Men på den "fede" måde

Anmeld

25. februar 2010

Slettet

Lyder skønt - god tur

Anmeld

26. februar 2010

Fnuggi30

Jeg har lige været på en minicruise, men er kun i 21 uge. Men jeg undersøgte lige forholdene inden vi tog afsted, da jeg fødte min sidste søn i uge 24 pga. svag livmoderhals og han døde. Så jeg er ret bekymret i denne graviditet.

MEN ifølge DFDS hjemmeside må man kun sejle med dem til og med uge 35 og der er ingen læge ombord. Så ja, jeg ville ikk tage afsted.

På denne side http://www.dfdsseaways.dk/kundeservice/faq under øvrige kan du se det.

Håber i evt. kan komme afsted tidligere.

Knus

Anmeld

28. februar 2010

LHB

Fnuggi30 skriver:

Jeg har lige været på en minicruise, men er kun i 21 uge. Men jeg undersøgte lige forholdene inden vi tog afsted, da jeg fødte min sidste søn i uge 24 pga. svag livmoderhals og han døde. Så jeg er ret bekymret i denne graviditet.

MEN ifølge DFDS hjemmeside må man kun sejle med dem til og med uge 35 og der er ingen læge ombord. Så ja, jeg ville ikk tage afsted.

På denne side http://www.dfdsseaways.dk/kundeservice/faq under øvrige kan du se det.

Håber i evt. kan komme afsted tidligere.

Knus

Maneg tak for hjælpen - ja så er der jo ikke nogen tvivl om at vi må lade det cruise være

Ellers ærgerligt når man lige for en gangs skyld vandt noget!

Anmeld

28. februar 2010

Muffinmus

eh, jeg ville ikke.

Gik i fødsel 37+6 og første jo så 14 dage før.

så nej tak til den slags så tæt på. Vil satme ike gå i fødsel på en båd..manner det ville være røv at have veer sådan et sted

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.