minicruise i uge 37, dårlig ide eller ok?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.577 visninger
16 svar
0 synes godt om
25. februar 2010

LHB

min kæreste har lige vundet et minicruise til oslo og vi har tænkt at tage afsted ugen efter jeg er gået på barsel, dvs ca uge 37. Det kan man da sagtens ikke? Sandsynligheden for fødsels allerede der er jo ret så lille og det er jo bare hygge på en båd og en lille hyggetur i oslo på 7 timer, så jeg tænker ikke det burde være noget særligt ifht graviditeten..

hvad mener I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2010

LauraLW

Nok mange der giver dig ret i, at det nok ikke er noget problem, men personligt ville jeg nok ikke tage chancen. Er selv i uge 37+2 og ville ærlig talt ikke orke eller turde tage sådan en tur lige nu.

Spændende hvad du beslutter :-)

Laura

Anmeld

25. februar 2010

LHB

LauraLW skriver:

Nok mange der giver dig ret i, at det nok ikke er noget problem, men personligt ville jeg nok ikke tage chancen. Er selv i uge 37+2 og ville ærlig talt ikke orke eller turde tage sådan en tur lige nu.

Spændende hvad du beslutter :-)

Laura

Tja tror når man ikke er hæmmet af graviditeten nu i uge 30 e rdet svært at forestille sig at det bliver slemt i slutningen. men man kan jo ikke vide det. hvis jeg stadig har det ganske fint, men bare med stor mave, så er det jo ikke noget problem

tror vi bestiller det og så må vi håbe at det bliver en god og bekymringsfri tur!

Anmeld

25. februar 2010

Tulle28

Jeg ville ikke turde tage afsted, jeg ville være alt for nervøs for at fødslen skulle gå igang derude på vandet, men det kommer jo an på hvordan din graviditet forløber og hvordan du ellers er som person - om du er sådan en der tager det hele i stiv arm

Anmeld

25. februar 2010

Munder

Sjovt, jeg har en fuldstændig anden mening. Jeg ville klart tage afsted, du er jo alligevel et stykke fra termin, og hvis din graviditet har været normal, ser jeg intet problem i en lille sejltur

Anmeld

25. februar 2010

Munder

En lille tilføjelse.

Det er jo sjældent en førstegangsfødsel er overstået på så kort tid.

Anmeld

25. februar 2010

Mor til Frederic og Freya

Jeg ville sige; Tag afsted, det bliver en oplevelse som i får sammen - inden i bliver 3...

Jeg kunne slet ikke mærke jeg var gravid og havde daglidt både skæve og tunge løft. Nattevagter og udkald - kører for dansk autohjælp og hjælper bilister.

Jeg gik kun af de 4 uger før, fordi jeg havde lovet min jm det. Fik lavet en arbejds plads risiko vudering og den munded ud i at jeg skulle sidde og passe tlf... Det brev forsvandt på mystisk vis..

At min egen læge (sidste lægetjek) 4 dage før de 4 uger started beordre mig hjem. Hun sagde ikke mit navn eller noget, stod blot og kigged på mig og sagde; jeg har altså også fået en kopi af det brev og passer du virkelig tlf med skruetrækker i lommerne og beskidte fingre??? Hvis jeg kigger ud af vinduet, ser jeg så en gul lastbil holde derude??? Hm ja.. Godt så kører du ud på din station og holde barsel fra NU AF...

Anmeld

25. februar 2010

frk Jensen

Munder skriver:

En lille tilføjelse.

Det er jo sjældent en førstegangsfødsel er overstået på så kort tid.

Jeg ville ikke tage afsted.. Jeg fødte i uge 38+0 som første gangs fødende..

Anmeld

25. februar 2010

MariaJ

Jeg ville ikke gøre det. Ikke så meget pga eventuelle graviditetsgener - dem opdager du jo nok hvis de kommer, og kan jo bare blive hjemme hvis du ikke har det godt, men fordi jeg ville være bange for at fødslen skulle gå i gang. Måske skal du også undersøge om de overhovedet vil have dig med. Der er jo grænser for hvor sent fx flyselskaber vil have gravide med på tur.

Maria 32+2

Anmeld

25. februar 2010

Mor til Frederic og Freya

BetinaMørk skriver:

Jeg ville ikke tage afsted.. Jeg fødte i uge 38+0 som første gangs fødende..

Frederic kom ud i 38+2 ved pks...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.