Carlas første ord he he

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2010

Ida.

- SÅDAN det er da Mors pige

Lina er blevet totalt skrap til at sige HEJ...så det siger hun heeeele tiden, det er simpelthen så kært...åh der sker så meget med vores små piger hele tiden, det er jo slet ikke til at følge med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2010

Barbamama

idamaria83 skriver:

- SÅDAN det er da Mors pige

Lina er blevet totalt skrap til at sige HEJ...så det siger hun heeeele tiden, det er simpelthen så kært...åh der sker så meget med vores små piger hele tiden, det er jo slet ikke til at følge med

Ej hvor godt!!!! Ja jeg går også og venter spændt for de kan jo så småt begynde at sige små ord fra 9mdrs alderen og der er jo kun 1 måned til!!!

Anmeld

25. februar 2010

Vingummien

michella80 skriver:

Ja dygtig er hun sgu. Her den anden dag da Casper kom hjem kiggede vi ud af vinduet og jeg sagde "Se nu kommer far" og hun smilede over hele hovedet som hun plejer og så gik vi ud og åbnede døren for ham og hun smilede endnu mere. Så siger pigen (helt perfekt) ordet "Mor". Ha ha ha. Vi skreg af grin. Det var mere held end noget andet men det var bare så sjovt!!! Så kigger Casper på hende og siger meget alvorligt: "Jeg hedder altså FAR!"

så kan han lære det.

Herhjemme hedder jeg pt far :p Og hvis Frank er uretfærdig hedder jeg moooooooooooooooar

Anmeld

25. februar 2010

Barbamama

suanne85 skriver:

så kan han lære det.

Herhjemme hedder jeg pt far :p Og hvis Frank er uretfærdig hedder jeg moooooooooooooooar

Ha ha ha ej hvor godt!!!! Hi hi

Anmeld

25. februar 2010

anna-jonas

TAK, Michella.........for et lille smil her før sengetid.

Anmeld

26. februar 2010

Karo

michella80 skriver:

Ja dygtig er hun sgu. Her den anden dag da Casper kom hjem kiggede vi ud af vinduet og jeg sagde "Se nu kommer far" og hun smilede over hele hovedet som hun plejer og så gik vi ud og åbnede døren for ham og hun smilede endnu mere. Så siger pigen (helt perfekt) ordet "Mor". Ha ha ha. Vi skreg af grin. Det var mere held end noget andet men det var bare så sjovt!!! Så kigger Casper på hende og siger meget alvorligt: "Jeg hedder altså FAR!"

Hvor er hun dygtig, lille Carla

Det er også meget vigtigere at kunne kalde på mor end på far

Anmeld

26. februar 2010

Barbamama

Anna-jonas skriver:

TAK, Michella.........for et lille smil her før sengetid.

Ja velbekomme da

Anmeld

26. februar 2010

Barbamama

Karo skriver:

Hvor er hun dygtig, lille Carla

Det er også meget vigtigere at kunne kalde på mor end på far

Ja det er det nemlig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.