Carlas første ord he he

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

607 visninger
17 svar
0 synes godt om
25. februar 2010

Barbamama

Ja dygtig er hun sgu. Her den anden dag da Casper kom hjem kiggede vi ud af vinduet og jeg sagde "Se nu kommer far" og hun smilede over hele hovedet som hun plejer og så gik vi ud og åbnede døren for ham og hun smilede endnu mere. Så siger pigen (helt perfekt) ordet "Mor". Ha ha ha. Vi skreg af grin. Det var mere held end noget andet men det var bare så sjovt!!! Så kigger Casper på hende og siger meget alvorligt: "Jeg hedder altså FAR!"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2010

Ni-ko-li-ne

michella80 skriver:

Ja dygtig er hun sgu. Her den anden dag da Casper kom hjem kiggede vi ud af vinduet og jeg sagde "Se nu kommer far" og hun smilede over hele hovedet som hun plejer og så gik vi ud og åbnede døren for ham og hun smilede endnu mere. Så siger pigen (helt perfekt) ordet "Mor". Ha ha ha. Vi skreg af grin. Det var mere held end noget andet men det var bare så sjovt!!! Så kigger Casper på hende og siger meget alvorligt: "Jeg hedder altså FAR!"

ååhhh det er så herligt!!! der kommer til at ske rigtig mange sjove ting! :0)

hun er os bare så kær hende super Carla!

Anmeld

25. februar 2010

Barbamama

ka-ri-na skriver:

ååhhh det er så herligt!!! der kommer til at ske rigtig mange sjove ting! :0)

hun er os bare så kær hende super Carla!

Ha ha ha tak Karina

Anmeld

25. februar 2010

Skouboe

michella80 skriver:

Hvor sødt - du må hellere fortsætte med at indoktrinere hende, ellers ender hun som Freja...

Freja kan stadig ikke sige mor, men DA-DA er hun skrap til. Når hun ikke kan finde ham kravler hun rundt og leder mens hun højlydt råber DA-DA, og når hun så finder ham, sætter hun sig ned med et stort grin og rækker hænderne op efter ham..

Anmeld

25. februar 2010

Skouboe

Hvordan går det iøvrigt med at huske at være positiv? Stadig fremad? 

Anmeld

25. februar 2010

Barbamama

Skouboe skriver:

Hvor sødt - du må hellere fortsætte med at indoktrinere hende, ellers ender hun som Freja...

Freja kan stadig ikke sige mor, men DA-DA er hun skrap til. Når hun ikke kan finde ham kravler hun rundt og leder mens hun højlydt råber DA-DA, og når hun så finder ham, sætter hun sig ned med et stort grin og rækker hænderne op efter ham..

Nåååårh hvor sødt altså. Jeg kan lige se det for mig! Jeg bliver så varm indeni når Carla lyser op i det største smil når hun ser Casper. det er bare skønt!!!

Anmeld

25. februar 2010

Skouboe

michella80 skriver:

Nåååårh hvor sødt altså. Jeg kan lige se det for mig! Jeg bliver så varm indeni når Carla lyser op i det største smil når hun ser Casper. det er bare skønt!!!

Ja, det er utroligt så hurtigt man kan blive rørt over børn...

Anmeld

25. februar 2010

Barbamama

Skouboe skriver:

Hvordan går det iøvrigt med at huske at være positiv? Stadig fremad? 

YES! Men nogle gange sker der et eller andet hvor jeg er blevet rigtig sur og så tænker jeg: Hvad er det positive? Hvad er det positive og så sagde jeg højt en dag: Der ER sgu ikke noget!!! Men man skal jo også have lov at være sur engang imellem. Hi hi

Anmeld

25. februar 2010

Skouboe

michella80 skriver:

YES! Men nogle gange sker der et eller andet hvor jeg er blevet rigtig sur og så tænker jeg: Hvad er det positive? Hvad er det positive og så sagde jeg højt en dag: Der ER sgu ikke noget!!! Men man skal jo også have lov at være sur engang imellem. Hi hi

Så er det positive jo at du ikke behøver at spilde en masse tid med at komme på noget positivt... 

Men jeg er glad for at høre at du stadig tænker tanken indimellem - det gør bare verden lidt rarere at være i..

Anmeld

25. februar 2010

Barbamama

Skouboe skriver:

Så er det positive jo at du ikke behøver at spilde en masse tid med at komme på noget positivt... 

Men jeg er glad for at høre at du stadig tænker tanken indimellem - det gør bare verden lidt rarere at være i..

Selvfølgelig!!!! Den havde jeg ikke lige tænkt over. Ha ha ha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.