Hvordan skiller man sig af med facebook venner??????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2010

Sara.

mariamiss6 skriver:

LOOOOOL så sidder i der, ved hver jeres puter, og skriver sammen, på en hjemmeside.... HAR i hørt at der findes SMS????

Kæft i er sjove

Manden kan jo ikke tillade sig og side og skrive sms hele tiden... Men han arbejder tilfældigvis med computere hele tiden, så hvorfor ikke bruge dem... og jeg ligger bare i sengen højgravid på barsel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2010

4kløver

mariamiss6 skriver:

LOOOOOL så sidder i der, ved hver jeres puter, og skriver sammen, på en hjemmeside.... HAR i hørt at der findes SMS????

Kæft i er sjove

LOL

Anmeld

25. februar 2010

mariamiss6

lærkes_mor skriver:

Manden kan jo ikke tillade sig og side og skrive sms hele tiden... Men han arbejder tilfældigvis med computere hele tiden, så hvorfor ikke bruge dem... og jeg ligger bare i sengen højgravid på barsel

Hehehehhe....

Det er bare sådan en lidt sjov samtale at læse... det føles fuldstændig som hvis jeg havde snuppet begge jeres foner, og så læste jeres sms'er

Anmeld

26. februar 2010

Sara.

mariamiss6 skriver:

Hehehehhe....

Det er bare sådan en lidt sjov samtale at læse... det føles fuldstændig som hvis jeg havde snuppet begge jeres foner, og så læste jeres sms'er

Det har jeg slet ikke tænkt over....

Men kan godt følge dig i det du skriver

Tror bare det naturligt han svarer mig herinde, hvis han alligevel er logget på... Ligesom andre der kender hinanden "rigtigt" svarer hinanden

God weekend lige om lidt

Anmeld

27. februar 2010

mariamiss6

lærkes_mor skriver:

Det har jeg slet ikke tænkt over....

Men kan godt følge dig i det du skriver

Tror bare det naturligt han svarer mig herinde, hvis han alligevel er logget på... Ligesom andre der kender hinanden "rigtigt" svarer hinanden

God weekend lige om lidt

Jamen det gør skam heller ingen ting at i skriver sammen her inde... det spreder en form for love, når i skriver i den der tone i hvert fald hehe....

det var bare lige dagens brede smil for mig hehe

Anmeld

27. februar 2010

Sara.

mariamiss6 skriver:

Jamen det gør skam heller ingen ting at i skriver sammen her inde... det spreder en form for love, når i skriver i den der tone i hvert fald hehe....

det var bare lige dagens brede smil for mig hehe

Nå det var godt det er positivt smiler...

God weekend

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.