Hvordan skiller man sig af med facebook venner??????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

996 visninger
15 svar
0 synes godt om
25. februar 2010

Sara.

Blev ansøgt om at blive venner med en dame jeg ikke lige genkendte....

Blev ven med hende (altså på facebook),  kunne se hun var blevet venner med flere i min mands familie (bl.a. min mands søster, kusine osv osv.)

Tænkte hun måtte være ven af familien på den ene eller anden måde

Finder ud af at hun har et kolonihavehus overfor min svigerfar -og at hendes ene datter er min mands ex kæreste..... Det har jeg vidst hele tiden og er ikke jaloux eller noget... min mand snakker også med hende hvis de mødes i kolonihaven

Men nu kan jeg så slet ikke la være med at læse om hende datteren på facebook noget der står noget.... for det ikke dårligt, eller er bange for noget mht min mand og hende... kan bare ikke styre min nysgerrighed

Men ved ikke om det er fjollet at slette hende moderen til min mands x kæreste? altså det var sån noget ungdomshalløj.... men kan ikke styre min nysgerrighed når jeg kan se noget om hende jo.... føler lidt jeg snager (er det sån man siger?) i hendes liv.... Hvad vil moderen tænke hvis jeg annulere venskabet? støder jo på hende om sommeren

Hvad ville I gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2010

CRS

Sådan skat!

Anmeld

25. februar 2010

Sara.

hvad? har du kunnet finde ud af det nu?

Anmeld

25. februar 2010

CRS

spurgte thomas... også loggede jeg ind som dig og fjernede hende...

He he

Anmeld

25. februar 2010

Sara.

Okay tak

Anmeld

25. februar 2010

CRS

var så lidt..

Ses inden så længe har fri om lidt

Anmeld

25. februar 2010

Sara.

Synes der er laaaang tid til... Men ja vi ses skat

Anmeld

25. februar 2010

Solstrålen

Hejsa

Kan læse at du har fået slettet hende men hun kan jo ikke se at du har slettet hende så det er jo slet ikke sikkert at hun opdager det ..

Hvis hun gær, og hun spørger hvorfor, så kan du jo bare sige til hende at du bare har "ryddet op" i dine venner og fjernet nogle af dem du ikke rigtig snakkede med ..

Anmeld

25. februar 2010

Sara.

Solstrålen skriver:

Hejsa

Kan læse at du har fået slettet hende men hun kan jo ikke se at du har slettet hende så det er jo slet ikke sikkert at hun opdager det ..

Hvis hun gær, og hun spørger hvorfor, så kan du jo bare sige til hende at du bare har "ryddet op" i dine venner og fjernet nogle af dem du ikke rigtig snakkede med ..

Ja det er rigtigt... det er også en fin måde at sige det på... har jo intet imod hende... troede man kunne se hvis folk slettede en der blev jeg det klogere

tak

Anmeld

25. februar 2010

mariamiss6

CRS skriver:

var så lidt..

Ses inden så længe har fri om lidt

LOOOOOL så sidder i der, ved hver jeres puter, og skriver sammen, på en hjemmeside.... HAR i hørt at der findes SMS????

Kæft i er sjove

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.