Min gamle hund klarede den ikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Åh nej,sidder med tårer i øjneneHvor gør det mig dog frygtelig,frygtelig ondt.Kan godt lidt forstå at du er ked af,at han har haft det skidt her til sidst,men du har jo gjort alt hvad du kunne med den viden du har haft,det skal man altid huske på,og ligeså har dyrlægen.Og nu har han fred,den dejlige hund.Men åh,hvor er det dog frygtelig trist.

Rigtig mange trøstende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2010

Josesmor

åhh nej..., sidder her med tårer i øjnene. hvor er det altså bare mega trist.. Jeg trygter den dag jeg skal tage afsked med mine 2 hunde, så føler 100% med dig.. Er sikker på i har gjort hvad i kunne for jeres kære hund og at den  har haft et godt liv. Den ser simpelthen så kær ud.

Til dig

Anmeld

25. februar 2010

Ranarupta

Berg skriver:

Tak..

Men han har haft det skidt i nogle måneder. Han blev først behandlet med antibiotika fordi dyrlægen troede han havde lungebetændelse. Da det ikke hjalp blev han undersøgt for hjerte-lunge orm.

Da vi igen tog til dyrlægen for en uges tid siden kunne dyrlægen høre at han havde fået det meget dårligere siden sidst og vi startede med hjertemedicinene.

Så jeg synes bare at det hele er blevet trukket i langdrag, det er den værste tanke.

Det kan jeg godt forstå, at du føler.

Men når vores dyr har det skidt, så tror jeg det er almindeligt, at man ikke antager at det er det værst tænkelige, der er ved at ske.
I mine øjne, så har du handlet helt rigtigt!

Anmeld

25. februar 2010

wamse

Det gør mig ondt. Kan virkelig godt forstå hvor ondt det må gøre

Anmeld

25. februar 2010

Trolde_mor

Sidder bare og græder

Føler SÅ meget med dig - frygter selv den dag min lille dejlige hund skal væk fra os

Men din hund vidste at du elskede ham, og ønskede ham det bedste i verden, som du altid har gjort. Han ved han var elsket og elskede dig - hans bedste ven i hele verden.

Du stoppede hans lidelser og det gjorde du af ren kærlighed til ham.

Han er på den anden side, og syntes slet ikke du skal være så ked af det - i  havde jo nogel dejlige år sammen, med leg, minder, oplevelser og dyrekærlighed.

Han venter på dig, lige indtil om mange mange år, det bliver din tur. Nu har han ikke flere lidelser og render og nyder livet og leger og føler sig som en hvalp igen

En masse kram til dig - hilsen en stor hundelekser, der føler med dig

Anmeld

25. februar 2010

Berg

Åhhh altså nu var jeg lige holdt op med at tude.....

Hvor er jeg rørt over alle de trøstende ord. Dejligt.

Tak skal I have

For at tænke på noget andet satte vi en film på flimmerkassen: Ice Age. Og så begynder jeg at tude igen fordi mammutten går på samme måde som min gamle hund...

Anmeld

25. februar 2010

Snupti

Århhhh hvor er jeg dig ked af det på dine vegne, det er bare SÅ trist og hårdt at miste sit kæledyr. Man elsker dem jo så højt.

Kæmpe krammer til dig.

Anmeld

25. februar 2010

Pia.

ååå kan næsten ikke svare på dit indlæg - bliver bare så ked af det... er tom for ord. Men ved hvordan du har det og føler virkelig med dig...

Sender dig et knus og en varm tanke...

Anmeld

25. februar 2010

benthe :-)

et på vej til dig
benthe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.