ka-ri-na skriver:
tak søde Camilla....
det med brylluppet er okay, jeg kan se det er mest fornuftigt:0)
mht. ryggen, så har du ret Camilla, der er simpelthen for stor risiko for at det ville blive meget værre.... og tænk så ville det være to bøn og Martin som jeg ikke kunne være noget for... Jeg føler simpelthen jeg svigter Nikoline, jeg ved godt det ikke er sådan.... men tænk om der gik noget grueligt galt med ryggen under graviditeten... risikoen er simpelthen for stor... og jeg hader det.... jeg ved ikke engang om vi vil have flere børn, men jeg hader at vi ikke selv kan tage den beslutning uden at bekymre os om min forbandede ryg!!!
Jeg kan godt forstå at du hader det, at du ikke selv kan tage beslutningen, den er taget for dig. Og æv... Ja det er svært at skrive, hvordan det føles indeni, når jeg læser sådan noget, jeg bliver bare gal, men der er jo ikke noget at blive gal på, det er jo ikke nogens skyld, at du skal have sådan en dum ryg, men hvis der var.... 
Det må være meget svært at accpetere, at man ikke selv er herrer over sådan nogle ting. Jeg kan godt forstå det du siger med, at det jo ikke er sikkert, at I har lyst til flere børn, men bare den der tanke om, at det kan man bare ikke, det er ikke til at bære! Jeg føler rigtig meget ved dig, for jeg ved jo også at min krop kan bestemme præcis det samme for mig. Men altså den ryg Karina, gid man kunne skifte den ud. Du må ikke have dårlig samvittighed overfor Nikoline, jeg ved godt, at det kan du ikke lade være med, fordi du ikke kan løfte hende og mange andre ting. Men du elsker hende overalt i verden, og det ved jeg, at hun ved. Og så vil jeg bare lige sige, at du har en af danmarks bedste mænd og fædre og Martin, hvor er jeg glad for, at du har ham!
Anmeld