Idag er det Malucca's fødselsdag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2010

Ida.

Idag er det Maluccas fødselsdag - HURRA HURRA HURRA

en KÆMPESTORT tillykke til en af verdens sejeste små piger! Håber du og din mor får en dejlig dag trods omstændighederne!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2010

Barbamama

Hej din lille charmetrold. Tillykke med fødselsdagen. Jeg håber du bliver møg-fokælet af alle omkring dig. Du har nok charmet dem alle, så mon ikke du er blevet ekstra forkælet i forvejen. Jeg håber snart du er rask og kommer med din skønne mor hjem

Anmeld

25. februar 2010

anna-jonas

Hip, hip....... . ...huuuurrrrraaa!!!

Frk. Glæde bliver 1 år idag den store skønne, lille Malutski.

Håber at dagen kan tilbringes hjemme, uden alt for meget dårligdom.

Store, mega knus Ida, Anna og Mette

Anmeld

25. februar 2010

oo

åh, jeg har lige sendt dem en sms, men hvor er det godt, der er fødselsdags tråd selvom de ikke er hjemme!!!

TILLYKKE lille frøken Glæde Jeg håber din fødselsdag bliver et vendepunkt og I kan se lyset for enden af tunnellen idag - og at I snart er vel hjemme igen! jeg kan simpelthen ikke holde ud at tænke på, at I ligger derinde på den allerførste fødselsdag

Tusind kys og fødselsdagskram fra Tante Grøn

Anmeld

25. februar 2010

NaFe

Kære Skønne Smukke Maluski....

Vis der nogen man vil dele sin fødselsdag med så det vist dig...

Håber du får en skøn dag sammen med din mutti, er sikker på hun vil gøre alt for a du får den bedste dag, selv om det ikke bliver hjemme denne gang....

Et stort stort tillykke med dagen skal du i hvert fald have...

Kæmpe knus fra Feluca og Natasja

Anmeld

25. februar 2010

Milka

TILLYKKE malucca, din überdejlige lille fis knus fra bøtter og bøttemor

Anmeld

25. februar 2010

Vinker

TILLYKKE smukke dejlige Malucca - Tænk at du nu er 1 år. Det er da helt  vildt! 

Håber at du har fået det bedre og trods omstændighederne får en rigtig dejlig fødselsdag.

Mange kys kram og tanker til dig og din mor. Ser frem til at I begge er på toppen igen!

Anmeld

25. februar 2010

Bondepigen

Tillykke søde Malucca!!!   

Håber du får en god dag trods sygdom!!! Bliv nu snart frisk igen, og din mor lige så!

fra Emma og Tina.

Anmeld

25. februar 2010

iln

Tillykke med fødselsdagen Malucca

Håber du får en fantastisk dag. Kan se af din mor har skrevet at du må komme på orlov fra sygehuset. Håber du bliver forkælet med masser af  og  og fødselsdagssang  i hjemlige omgivelser.

Og et tillykke til dig Trine med din datter. Nu har jeg jo ikke mødt hende så mange gange, men hun er bare en fantastisk lille charmetrold - du har noget at være rigtig stolt over. Og så vil jeg lige sige at jeg er så imponeret over dit gåpåmod - selvom du selv er syg og knap nok kan noget - ja, så tilsidesætter du alle behov og kæmper for Malucca. Synes det er så mega sejt.

Knus fra Ida og Silas.

Anmeld

25. februar 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Også et rigtig kæmpestort tillykke herfra og mange god bedrings ønsker.Håber I havde en dejlig dag,trods alt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.