Idag er det Malucca's fødselsdag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.365 visninger
22 svar
0 synes godt om
25. februar 2010

JustAnotherName

og selvom omstændighederne er ret kedelige, så skal der der stadig lyde et højt, hjertensvarmt og rungende HURRA, HURRA, HURRAAAA !!!!

Kære Trine,

TILLYKKE MED LILLE SMUKKE MALUCCA'S 1-ÅRS FØDSELSDAG !!

Jeg håber I får fejret det på bedst mulige måde, som omstændighederne nu engang, desværre, er lige nu.
Så må I tage revanche og lave en forsinket 1-års dag, når I begge er friske og hjemme igen.

Men var det egentligt ikke noget med, at I HAVDE nået at fejre det sammen med mormor og morfar i weekenden?

Jeg ønsker Jer begge det bedste, og rigtig meget god bedring - i en fart!!

TILLYKKE MED DIN LILLEBITTE STORE 1-ÅRIGE LÆKRE BULDERBASSE 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2010

Ranarupta

JustAnotherName skriver:

og selvom omstændighederne er ret kedelige, så skal der der stadig lyde et højt, hjertensvarmt og rungende HURRA, HURRA, HURRAAAA !!!!

Kære Trine,

TILLYKKE MED LILLE SMUKKE MALUCCA'S 1-ÅRS FØDSELSDAG !!

Jeg håber I får fejret det på bedst mulige måde, som omstændighederne nu engang, desværre, er lige nu.
Så må I tage revanche og lave en forsinket 1-års dag, når I begge er friske og hjemme igen.

Men var det egentligt ikke noget med, at I HAVDE nået at fejre det sammen med mormor og morfar i weekenden?

Jeg ønsker Jer begge det bedste, og rigtig meget god bedring - i en fart!!

TILLYKKE MED DIN LILLEBITTE STORE 1-ÅRIGE LÆKRE BULDERBASSE 

Tillykke til dejlige Malucca! 

Anmeld

25. februar 2010

Ni-ko-li-ne

HURRA for verdens dejligste

Malucca Joy!!!! den gladeste

sødeste lille pige!

kære Malucca

jeg håber du meget snart får det bedre. Og at du har haft din sidste MØB og lungebetændelse! Du har været så meget igennem, og alligevel er du sådan en dygtig og glad lille pige! du er sgu sej er du!

Ønsker dig en dejlig dejlig dag, jeg ved din mor vil gøre alt hun kan for at i hygger jer. Og så glæder jeg mig til at høre at i er kommet hjem og har det godt begge to!

stort knus fra Karina og Nikoline

Anmeld

25. februar 2010

lion

Et stort tillykke her fra.

Jeg håber at I får en super god dag og at I snart begge bliver sygdomsfrie.

Anmeld

25. februar 2010

Vingummien

Tillykke med dagen

Nu er du en stor pige og håber du får en rigtig god dag trods sygdom

Anmeld

25. februar 2010

Karo

Et kæmpe stort tillykke til dejlige Malucca her på hendes første fødselsdag

Jeg håber at i får en god dag, trods de kedelige omstændigheder.

Anmeld

25. februar 2010

TbCp

Tillykke med dagen din dejlige tøs!

Anmeld

25. februar 2010

Dictes mor

Kæmpe stort tillykke til lille Malucca musen! Jeg håber, at det bliver en rigtig dejlig dag trods omstændighederne! I skal da lige have et lille fødselsdags trut med på vejen .

Hav nu en rigtig dejlig dag.

Rigtig mange fødselsdagsknus fra Camilla

Anmeld

25. februar 2010

MORJESPERSEN

HURRA HURRA HURRA I DAG ER DET MALUCCA´S FØDSELSDAG!!!

kære Malucca

Du ønske hjerteligt tillykke med din 1års fødselsdag!!!! Jeg håber at du må få en god dag på trodes af din indlæglse.... jeg håber snart du bliver frisk igen...

Jeg skal hilse mange gange fra Amalie og laura og selvfølige SOén, vi vil meget gerne besøge dig når du bliver frisk for vi har købt en lille gave til dig...

Hilse din mor og god bedring til jer begge to

Anmeld

25. februar 2010

susan82

Kære Malucca, og lidt til din mor

Vi vil lige ønske dig tillykke herinde   Vi håber du har en dejlig dag sammen med mor og mormor, og håber du vil få en god dag, og de fejre dig med et flag på sygehuset.

Vi har en lille gave til dig, men den må du få når du er kommet ud af isolation......For RS vil vi ikke have inden for døren, så jeg holder mig langt væk  Tænk at du nu er blevet 1 år, jeg forstår det ikke, at det er så lang tid siden at jeg så dig, dit lille vidunder, for første gang!

Nå, men hils din mor og mormor!

Mange møs og  fra hele familien.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.