Hvornår er det optimalt at lave nr. 2??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2010

Anonym trådstarter

Eva skriver:

Jeg synes det er synd...hvorfor så travlt...jeg har tre år og tre måneder mellem de to yngste og når jeg ser tilbage så ville jeg gerne have ventet et par år, for man når virkelig ikke at nyde det på samme måde når der er en spæd...men måske din søster bliver klogere med to små børn eller også vil hun måske bare synes det er helt fint...

Men jeg synes I skal holde ved jeres fornemmelse..

Knus Eva

Jeg håber at hun bliver glad, men realistisk set tror jeg ikke på at hun bliver glad for det. Hun har heldigvis sin mand som er rigtig god til at hjælpe, men det er en stor ting at få et barn specielt når der er krummer i forholdet i forvejen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2010

Nullemor

mellem mine piger er der 21 måneder.. jeg ville ha mine inden for to år, da de har mere glæde af hinanden når de bliver ældre...

og den store er super glad for sin søster...

men det handler vel også om hvordan man tager den største med i de ting der laves med den lille..

Anmeld

24. februar 2010

Honningblomst

Anonym skriver:

Jeg håber at hun bliver glad, men realistisk set tror jeg ikke på at hun bliver glad for det. Hun har heldigvis sin mand som er rigtig god til at hjælpe, men det er en stor ting at få et barn specielt når der er krummer i forholdet i forvejen.

ja...håber det hele kommer til at gå for hende..

Anmeld

24. februar 2010

Stumpen

Jeg ved ikke hvad der er passende, det er så individuelt.. Men der er 2 år og 10½ mdr mellem mine døtre..

Qnus..

Anmeld

24. februar 2010

Corn

Der er 25 mdr mellem vores 1. og 2. og det synes jeg sku var synd.... For ´MIG....  Jeg synes det var hårdt... Man stod med bebs på armen og havde en to-årig der skulle have hjæælp... Jeg har generelt for lidt arme, og det har gjort ældstemanden aaalt for dygtig og selvstændig... Han er blevet stor så hurtigt...

Mellem nr. 2 og 3 bliver der 3 år og 3-4 mdr og det lyder meget bedre for mig...

Og 3 børn indenfor 5 år og 4 mdr er vel også så rigeligt..

Anmeld

24. februar 2010

Jibbe

2-3 år...

Jeg er fra en søskendeflok på 7 og der er ca. 2 år imellem os, det har været helt perfekt.

Min kærestes bror er 4 år yngre og de fik ikke meget ud af hinanden før lillebroreren blev 16-17 år, det synes jeg er synd.

Anmeld

24. februar 2010

Dansker i England

Jeg synes, et par år er helt optimalt, så de kan få glæde af hinanden, og hvis man stadig behandler storesøster/bror som en "baby" tror jeg, det er til mere gavn end skade.

Anmeld

24. februar 2010

ekzunz

Anonym skriver:

Selvfølgelig bliver hun da glad for det! Hun kender jo ikke til andet, og ved ikke hvordan det ellers kunne være - og om det evt. havde været bedre for hende.

Helt realistisk - så elsker man sine børn når de kommer og man får det til at gå - og hvis hendes mand er en super hjælp hvorfor alverden skulle hun så ikke blive glad for det???

Ihhh - du fik mig altså lige op i det røde felt med den bemærkning...

Anmeld

25. februar 2010

Mumto3

Det helt perfekte tidspunkt er NÅR I ER KLAR!!!

-og det er så forskelligt fra familie til familie hvornår man er det!

Vi har 2 år i mellem vores 3 børn, men vi ville gerne have haft dem tættere, men det kunne vi ikke. Men nu synes vi også at 2 års mellemrum fungere rigtig rigtig godt!

Anmeld

25. februar 2010

Mira0911

Anonym skriver:

Jeg skriver om ano fordi jeg på den måde er sikker på at jeg ikke får personlige svar fra folk der kender mig.

Mit spørgsmål lyder som overskriften. Hvornår er det optimalt at lave barn nr. 2 ??
Jeg vil gerne have en lillebrøster til vores fælles barn og min kæreste synes også det er en glimragnede ide, men vi er også enige om at vi skal vente lidt endnu.
Jeg håber i har nogle godt svar og grunde og glæder mig til at læse dem

I skal helt klart lave nr. 2 når I er klar til det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.