Hvornår er det optimalt at lave nr. 2??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.194 visninger
23 svar
0 synes godt om
24. februar 2010

Anonym trådstarter

Jeg skriver om ano fordi jeg på den måde er sikker på at jeg ikke får personlige svar fra folk der kender mig.

Mit spørgsmål lyder som overskriften. Hvornår er det optimalt at lave barn nr. 2 ??
Jeg vil gerne have en lillebrøster til vores fælles barn og min kæreste synes også det er en glimragnede ide, men vi er også enige om at vi skal vente lidt endnu.
Jeg håber i har nogle godt svar og grunde og glæder mig til at læse dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2010

BinaMor

der bliver 2 år og 3 måneder imellem mine. ikke så langt fra hinanden at de intet har til fælles (kan lege sammen)

Anmeld

24. februar 2010

Honningblomst

Det er vidst meget forskelligt hvad man mener om det...spørger du mig så mener jeg der som det mindste skal være 3 år imellem. Yngre synes jeg er synd for den store som jo stadig er lille.

Knus Eva.

Anmeld

24. februar 2010

Muffinmus

det kan være svært at vudere jo:-) for du aner jo ikke hvor lang tid det vil tage..om det er 1 mdr eller 2 år.

Her staretde vi igen da han var 7 mdr gallem, fordi det havde taget os ca 3 år at få ham...men der gik altså kun 5 med at få lillesøster i mavsen. Så vi endte på 20 mrds mellemrum

Så gå i gang når i vil, andet er der vist ikke at sige til det

Anmeld

24. februar 2010

Anonym trådstarter

Eva skriver:

Det er vidst meget forskelligt hvad man mener om det...spørger du mig så mener jeg der som det mindste skal være 3 år imellem. Yngre synes jeg er synd for den store som jo stadig er lille.

Knus Eva.

Det er præcis også det min kæreste og jeg mener, men jeg ville egentlig også bare hører om vi var de eneste der havde det sådan

Anmeld

24. februar 2010

Tina2

Jeg synes også at ca 3 år er passende. Der er 3 år og 3 mdr imellem vores:-)

Anmeld

24. februar 2010

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

det kan være svært at vudere jo:-) for du aner jo ikke hvor lang tid det vil tage..om det er 1 mdr eller 2 år.

Her staretde vi igen da han var 7 mdr gallem, fordi det havde taget os ca 3 år at få ham...men der gik altså kun 5 med at få lillesøster i mavsen. Så vi endte på 20 mrds mellemrum

Så gå i gang når i vil, andet er der vist ikke at sige til det

Det kan der være noget om hehe. Jeg har temmelig nemt ved at blive gravid eller ja det har jeg da i hvert fald haft før og min kæreste, ja det snakker vi ikke om

Anmeld

24. februar 2010

Honningblomst

Anonym skriver:

Det er præcis også det min kæreste og jeg mener, men jeg ville egentlig også bare hører om vi var de eneste der havde det sådan

Og det mener de kloge hoveder også...dem der ved lidt om børns udvikling, så tror det er meget godt med de år imellem..

Anmeld

24. februar 2010

Anonym trådstarter

Eva skriver:

Og det mener de kloge hoveder også...dem der ved lidt om børns udvikling, så tror det er meget godt med de år imellem..

Min søster mener så bestemt at jeg bare skal blive gravid med det samme. Hun er gravid og skal føde til marts og i forvejen har hun en dreng som ikke engang er 2 år endnu og han er jo altså stadig mega lille synes jeg.

Det er da dejligt at man er bare lidt klog hehe

Anmeld

24. februar 2010

Honningblomst

Anonym skriver:

Min søster mener så bestemt at jeg bare skal blive gravid med det samme. Hun er gravid og skal føde til marts og i forvejen har hun en dreng som ikke engang er 2 år endnu og han er jo altså stadig mega lille synes jeg.

Det er da dejligt at man er bare lidt klog hehe

Jeg synes det er synd...hvorfor så travlt...jeg har tre år og tre måneder mellem de to yngste og når jeg ser tilbage så ville jeg gerne have ventet et par år, for man når virkelig ikke at nyde det på samme måde når der er en spæd...men måske din søster bliver klogere med to små børn eller også vil hun måske bare synes det er helt fint...

Men jeg synes I skal holde ved jeres fornemmelse..

Knus Eva

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.