taaaaak allesammen!
jeg har lige kastet lidt op her til morgen, men har slet ikke været nede i nat eller noget, så det er bare FEEEEDT! jeg kan godt leve med lidt morgen/aften kvalme og opkastning, hvis bare det holder pause ellers
jeg har prøvet ALT! jeg har et kæmpe lager her ved min sofa....stikpiller, seaband, mariekiks, kakao (som jeg hurtigt droppede igen, for det ØRLEDE jeg bare af!) osv osv, og alting har hjulpet en lille smule, men ikke ret meget. og seabandsene gør ondt at have på, men jeg tror alligevel jeg tager dem med til bilturen til københavn
. jeg har lidt en teori om, at mit hjernhelbred har arbejdet på højtryk for at få mig nogenlunde på ret køl igen. jeg bliver bare IKKE syg, og når jeg bliver går jeg fuldkommen ned i nogle dage for så at vende stærkt tilbage, så jeg håber lidt det er det der er sket med kvalmen.
yak, min mor ringede lige og jeg har ellers undgået tlfsamtaler med hende indtil nu under påskud af, at jeg ingen stemme havde. vi skal så liiige forbi hende og hente Carlas børnesæde imorgen, for dem skal vi have med i bilen om lørdagen til hendes fødselsdag, så jeg ved sgu ikke. hun skal ikke vide noget der, så det er noget med at holde jakken lukket og skynde sig væk igen!!
om lørdagen holder hende og hendes søde søde mand Per så fastelavns-fødselsdag og der får ALLE det at vide. mine søskende ved det, men ellers ved ingen det, så det blir VILDT! så får de hver en pakke som er figurer fra Willow Tree "grandmother" og "grandfather" og så regner jeg med de gætter det. ellers gør min moster
jeg regner med en masse tårer og smil og glæde, og jeg regner også med at få det på video, for min mor fik for et år siden et videokamera, som hun filmer ALT med 
jeg glæder mig helt vildt, det er godt nok svært at holde det hemmeligt for hende!!
Anmeld