uha uha

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

654 visninger
12 svar
0 synes godt om
24. februar 2010

oo

vi var til vores 3. scanning idag og nøøøøj hvor var jeg nervøs! jeg havde i foregårs nat - i en af mine hyggelige samtaler med vasken på badeværelset - en meget klar tanke om, at babyen var død

så vi kørte ind til OUH med bævrende hjerte (og en brækpose i hånden) i dag og blev scannet (af "folde-ud-lægen"), som lige med det samme udbrød "det ser fantastisk ud!" og så zoomede hun ind, så vi kunne se et lille-stort hjerte slå og så blev Søren heeeelt stille og sad "woooow" så fik vi tre billeder (hvor den ligner en forskrækket abe på det ene) og fik at vide, at nu skal jeg ringe til min egen læge og få lavet vandrejournal og snakke med jordmor og iiih og ååååh, nu er man bare TOTAL-MEGA-MEGET gravid!! men de tilbød os også endnu en scanning på klinikken om fjorten dage pga vores forhistorie, så det har vi selvfølgelig sagt ja tak til

Søren sad hele vejen hjem og ævlede om babyen og jeg var lidt forvirret over at den var helt levende og INDE i MIG , men da vi så kom hjem og jeg satte mig for at stene et afsnit af de unge mødre, så gik det pludselig op for mig, hvilket mirakel der er sket for os og SÅ begyndte jeg ellers at tude

her til aften har jeg det nogenlunde og er MÆT for første gang i en uge. kvalmen har åbenbart besluttet sig for at være nådig en enkel aften (forhåbentlig flere ) og min forkølelse er næste overstået, så jeg kan igen ligge og få luft gennem næsen

på fredag tager vi til København og på lørdag får mormor at vide, at hun skal være mormor igen, juhuuuu! jeg kan næsten ikke vente!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2010

Barbamama

ej hvor er det bare GODT Trine!!!!! Og det er ikke sidste gang at det går op for dig at du er gravid. Synes jeg fik mange af sådanne åbenbaringer i løbet af min graviditet: FUCK det er rigtigt! Jeg ER gravid!!!!! Hvor vildt er det lige?!?!?!

He he.... MEn hvor er det dejligt at du bliver passet ekstra på. Og tag alle de chancer for at se bebs som overhovedet muligt. HI hi. SKØNT!!!!!

Anmeld

24. februar 2010

JustAnotherName

Nææææææhhhh hvor dejligt !!!!!  

Duuuu øøhhh Trine, det er vel ikke sådan at vi kan få din lille baby-bønne at SE - altså et af skanningsbillederne ?? 

Anmeld

24. februar 2010

anna-jonas

Trine..................hvor er jeg da bare så glad på jeres vegne. En rigtig lille rumpenisse............på vej til jer.

Anmeld

24. februar 2010

Milka

åååårh hvor skønt bare vent, trine, til du kommer til nf-scanningstid. det er der hvor man er meget nervøs, men det er også de bedste scanninger, for man kan se hele kroppen i bevægelse på en gang og så ligger de som regel og vinker til én senere i graviditeten bliver scanningerne sværere at tyde, fordi du kun ser dele af kroppen af gangen. hvis du kan følge mig

Anmeld

24. februar 2010

Ida.

Åhhh det er bare SÅ fantastisk - som Camilla (Majastina) skrev for et par dage siden, så er det bare et sandt mirakel!!

Tillykke med endnu en veloverstået skanning...og hvor ER jeg bare SPÆNDT på at høre, hvad din mor siger til nyheden!!!!

Jeg krydser fingre for, at kvalmen snart er på vej retur, for jeg skal da love for, at det lyder som, du er blevet gravid med manér!

Anmeld

24. februar 2010

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

vi var til vores 3. scanning idag og nøøøøj hvor var jeg nervøs! jeg havde i foregårs nat - i en af mine hyggelige samtaler med vasken på badeværelset - en meget klar tanke om, at babyen var død

så vi kørte ind til OUH med bævrende hjerte (og en brækpose i hånden) i dag og blev scannet (af "folde-ud-lægen"), som lige med det samme udbrød "det ser fantastisk ud!" og så zoomede hun ind, så vi kunne se et lille-stort hjerte slå og så blev Søren heeeelt stille og sad "woooow" så fik vi tre billeder (hvor den ligner en forskrækket abe på det ene) og fik at vide, at nu skal jeg ringe til min egen læge og få lavet vandrejournal og snakke med jordmor og iiih og ååååh, nu er man bare TOTAL-MEGA-MEGET gravid!! men de tilbød os også endnu en scanning på klinikken om fjorten dage pga vores forhistorie, så det har vi selvfølgelig sagt ja tak til

Søren sad hele vejen hjem og ævlede om babyen og jeg var lidt forvirret over at den var helt levende og INDE i MIG , men da vi så kom hjem og jeg satte mig for at stene et afsnit af de unge mødre, så gik det pludselig op for mig, hvilket mirakel der er sket for os og SÅ begyndte jeg ellers at tude

her til aften har jeg det nogenlunde og er MÆT for første gang i en uge. kvalmen har åbenbart besluttet sig for at være nådig en enkel aften (forhåbentlig flere ) og min forkølelse er næste overstået, så jeg kan igen ligge og få luft gennem næsen

på fredag tager vi til København og på lørdag får mormor at vide, at hun skal være mormor igen, juhuuuu! jeg kan næsten ikke vente!!!!

hvor fedt Trine! det føles meget mere virkelig når man har været til scanning.... sådan er det hver eneste gang:0) det er jo fantastisk! der var såmænd heller ingen retfærdighed til i verden hvis ikke det gik jer så godt som det gør nu og kommer til fremover! i fortjener det om nogle!

hvor langt er du så nu? jeg kan afsløre at din praktiserende læge også vil lege dracula.... jeg kan huske jeg kiggede på glassene og undrede mig over hvor det blod skulle komme fra!

ih, altså, hvor er det fantastisk!!!

hurra for lille baby i Trine´s mave, og hurra for trine og Søren som er/skal være MOAR og FAAR

Anmeld

25. februar 2010

lion

Hvor er det bare en super dejlig nyhed at læse kl. 8 om morgen.

At alt er ok med dig og babyen. Ja det kan "slå" en mange gange at "man skal være mor". Man bliver lige overvældet over det hvere gang.

Glæder mig til at hører om hvad din mor siger til at hun skal være mormor

Anmeld

25. februar 2010

Vinker

Hvor er det bare suuuuper glædeligt at høre at det igen var en positiv skanning. Hvilken lettelse og hvilken glæde. Det er er helt sikkert fantastisk!

Åååh blir da vildt spændende at høre din mors reaktion - Hvordan vil I fortælle det? Bare sådan lige ud: "Jeg er gravid!" ? Jeg husker hvor mærkeligt det var for mig at sige den sætning. Som om man ikke helt troede på den og så var det bare så stort at det virkede banant blot at sige det....

Håber skisme snart din kvalme og opkast aftar igen - har du fået fat i sådan et kvalme-armbånd fra Matas? De der sea-band? Måske de kan hjælpe (har ikke selv prøvet dem men bl.a Karina snakker godt om dem!)

Kys og kram

Anmeld

25. februar 2010

Karo

Tjuhl skriver:

Hvor er det dog bare dejligt at høre at den lille har det godt

Det lyder til du døjer lige så meget med kvalme, som jeg gjorde med Marcus. Jeg kastede op non stop og skulle være glad hvis jeg overhovedet kunne holde noget i mig. Tilsidst valgte jeg at gå til en akupunktør da jeg var fuldstændig desperat. Efter 4 behandlinger var jeg stort set kvalmefri (kastede ikke op længere), så det kan jeg varmt anbefale. Jeg ved godt det er dyrt, men det var bare det hele værd.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.