nye medlemmer....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2010

Honningblomst

Jeg tænker aldrig over hvem jeg svarer eller hvem der svarer mig...mere hvad de svarer..

Men jeg kan måske godt se at det nogengang kan være trist feks med "jeg har født" tråde hvor nogle får 12 sider tillykke og andre 3 og der svarer jeg nok kun dem jeg "kender"... men det var jo ikke det du spurgte om..

Så nej, jeg tænker ikke over hvem...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2010

Loa

Metchen skriver:

Synes stadig det er lidt svært at finde ud af om man "forstyrrer" de gamle, rutinerede baby.dk brugere, men indtil videre har jeg heldigvis følt mig  godt taget imod.

Springer med på denne her........

Anmeld

24. februar 2010

Honningblomst

Loa skriver:

Springer med på denne her........

Hvordan det....kan du forklare hvornår det opleves sådan?

Anmeld

24. februar 2010

Loa

Eva skriver:

Hvordan det....kan du forklare hvornår det opleves sådan?

Jeg tror mere bare det er min egen tanke om det...... Ikke at jeg overhovedet har følt jeg ikke var velkommen..... Men man kan jo godt se når folk der "kender" hinanden kommenterer på hinandens indlæg, så ryger samtalen jo hurtigt over i noget mere personligt... Så har jeg bare tænkt ind i mellem at jeg ville springe over mht. at kommenterer på indlægget.....

Men som sagt, ikke at jeg har følt jeg ikke var velkommen..... Generelt tænker jeg også bare for meget over hvad folk mon tænker om min kommentar/indlæg.......

Anmeld

24. februar 2010

Honningblomst

Loa skriver:

Jeg tror mere bare det er min egen tanke om det...... Ikke at jeg overhovedet har følt jeg ikke var velkommen..... Men man kan jo godt se når folk der "kender" hinanden kommenterer på hinandens indlæg, så ryger samtalen jo hurtigt over i noget mere personligt... Så har jeg bare tænkt ind i mellem at jeg ville springe over mht. at kommenterer på indlægget.....

Men som sagt, ikke at jeg har følt jeg ikke var velkommen..... Generelt tænker jeg også bare for meget over hvad folk mon tænker om min kommentar/indlæg.......

Det er jeg glad for at høre, altså at du ikke har følt dig uvelkommen.. og jeg synes tit samtalen ryger et andet sted hen, men for mig er det lige så tit med nye som gamle, kendte som mindre kendte...så spring ind...

Anmeld

24. februar 2010

Loa

Eva skriver:

Det er jeg glad for at høre, altså at du ikke har følt dig uvelkommen.. og jeg synes tit samtalen ryger et andet sted hen, men for mig er det lige så tit med nye som gamle, kendte som mindre kendte...så spring ind...

Ja okay, jeg har så nok bare gået ud fra det var "gamle" fordi alle stort set er "gamle" i forhold til mig.......

Men prøver også stille og roligt......

Anmeld

24. februar 2010

Honningblomst

Loa skriver:

Ja okay, jeg har så nok bare gået ud fra det var "gamle" fordi alle stort set er "gamle" i forhold til mig.......

Men prøver også stille og roligt......

Nope.. det tror jeg bestemt ikke det er...ikke for mig i hvert fald..

Anmeld

24. februar 2010

ooo

Jeg vil da også lige komme med min mening. Jeg kan vel egentlig sammenligne det med at starte i en ny klasse, hvor man ingen kender, og at skulle finde nogen at snakke med, hvis I forstår hvad jeg mener. Og så er det også vigtigt for mig at blive accepteret da det med at få børn ikke er noget jeg lige har lyst til at dele med mine venner endnu, da der er så mange usikre faktore i det for mig og min kæreste. Dermed er siden her det eneste sted hvor jeg lufter mine tanker om at blive mor og hvor jeg kan få svar på mine spørgsmål.

Jeg tror jeg kommer til at bruge siden her rigtig meget, og har allerede en god fornemmelse omkring den.

Metha

Anmeld

25. februar 2010

lion

Jeg synes det er dejligt at nogen gider læse min indlæg og svare på det om de er nye eller gamle er jeg ligeglad med. Bare de skriver pænt

Anmeld

25. februar 2010

Mira0911

Tænker ikke over om det er nye eller gamle brugere der svare...

Det er sq lige meget, bare der kommer en god debat ud af det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.