nye medlemmer....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2010

Barbamama

Ranarupta skriver:

Jeg synes, at nye og ukendte skal holde sig langt væk! Gider simpelthen ikke at skulle forholde mig til nye mennesker!

DET' GAS!!

Kom med dem! Det er da fedt, når folk svarer - nye som "gamle"

SÅ SÅ opfør dig ordentligt du hi hi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2010

Diana...

Jeg tænker slet ikke over hvem der skrive i mine indlæg og hvis indlæg jeg skriver i jeg kikker mere på overskriften og teksten. så det lægger jeg ikke så meget mærke til!

Men det da kun dejligt med nye så der kan komme nogen nye holdninger osv ind.

Anmeld

24. februar 2010

Trolde_mor

Alle er mere end velkomne til at svare på de indlæg jeg opretter eller "citere" indlæg jeg har skrevet. 

Så er det lige meget om det er unge, gamle, nye medlemmer eller oldinge medlemmer

Det er dejligt med nye synspunkter.. og blot fordi man er ny på siden er det jo ikke ensbetydende med at de ikke har gode erfaringer eller meninger vi andre kan have god nytte af - og vi har jo alle været nye før eller siden

Skriver selv i alle dem jeg kan hehe - eller når jeg i hvert fald har overskud til at læse en ad gangen og ellers deltage aktivt. Er dejligt at kunne komme med meninger og få gode råd til det man skriver.

Så ser ikke på hvem der har skrevet dem - de kan jo være mindst lige så interessant hvis det er nye medlemmer der har skrevet dem

Anmeld

24. februar 2010

Stumpen

DianaMoar skriver:

Jeg tænker slet ikke over hvem der skrive i mine indlæg og hvis indlæg jeg skriver i jeg kikker mere på overskriften og teksten. så det lægger jeg ikke så meget mærke til!

Men det da kun dejligt med nye så der kan komme nogen nye holdninger osv ind.

Anmeld

24. februar 2010

Josesmor

Jeg er helt enig med jer andre.. det er altid rigtig dejligt når folk svarer på det man skriver herinde.. Det er vel det vi er her for??! Det er ihvertfal derfor jeg bruger baby.dk. for at få godt råd, vejledning og snakke med nogen der måske forstå mig i den situation jeg befinder mig i. Og håber da også jeg kan være med til at gøre en lille forskel for andre  

Anmeld

24. februar 2010

Trolde_mor

Sama skriver:

Jeg er helt enig med jer andre.. det er altid rigtig dejligt når folk svarer på det man skriver herinde.. Det er vel det vi er her for??! Det er ihvertfal derfor jeg bruger baby.dk. for at få godt råd, vejledning og snakke med nogen der måske forstå mig i den situation jeg befinder mig i. Og håber da også jeg kan være med til at gøre en lille forskel for andre  

Anmeld

24. februar 2010

ooo

Jeg har fulgt med herinde i lang tid, men har ikke rigtig kunne finde ud af at blande mig i debatterne. Men nu har jeg lagt det bag mig, og blander mig i ALT...

Synes stadig det er lidt svært at finde ud af om man "forstyrrer" de gamle, rutinerede baby.dk brugere, men indtil videre har jeg heldigvis følt mig  godt taget imod.

Kram Metha.

Anmeld

24. februar 2010

Trolde_mor

Sama skriver:

Anmeld

24. februar 2010

TbCp

Der skal da bare lige være nogen der forsøger at holde min mund/skrivefingre lukket.... så får de dælme med køllen

Kom frit frem

Anmeld

24. februar 2010

Lone Jakobsen

nej nej det gør ingen forskel om det er "nye" eller "gamle"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.