Hej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2010

Dictes mor

Det er en forfærdelig omgang! Nu skal du passe på dig selv og lille Malucca. Hvor er det dog uheldigt! Og det er altså synd, at hun skal holde fødselsdag derude. Jeg krydser fingre for at I begge to får det godt hurtigt!

Jeg har også hørt det samme med kodimagnyl, det er noget med at der er noget blodfortynder agtigt eller sådan noget deri. Jeg rører det aldrig. Jeg ved også, at man ikke skal tage kodimagnyl for tænderne, det der hjælper bedst er at tage pinex, panodil eller pamol sammen med ipren, sådan at du får både parcetamol og ibuprofen sammen, det går ind og dækker det allerbedst. (min far er tandlæge, og han har tit brokket sig over, at folk ikke får det at vide af lægen), men det er det allerbedste. Så aldrig mere kodimagnyl til nogen, nu har vi set ved dig, hvor slemt det kan gå.

Søde Trine, jeg håber sådan at I snart bliver friske igen. Jeg har tænkt en masse på jer idag, og håber på alt det bedste.

Kæmpe knus fra Camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2010

Barbamama

Åh Trine hvor er det bare forfærdeligt altså.... Jeg kan godt forstå du har udskrevet dig selv så du kan være ved Malucca. Det er da uudholdeligt andet. Men ja det er da bare så synd hun skal holde sin første fødselsdag der af alle steder. Håber I kan hygge lidt om hende alligevel..... Hvad er dit videre forløb så? Skal du til noget kontrol? Og hvad gør de ved alle de sår???

Og oven i det hele vil jeg godt bringe en STOR undskyldning for min ÅNDSSVAGE kommentar i dit forrige indlæg hvor du skrev I var syge. Jeg har simpelthen haft det så dårligt med at have skrevet det og især efter at have læst hvor slemt det har stået til med jer..... håber jeg kan tilgives..... 

Jeg håber bare I begge to snart har det godt igen.... Det er da bare for meget på en gang.....

Anmeld

24. februar 2010

Bondepigen

Føj for pokker Trine, det lyder ganske forfærdeligt!!!  

Hvor er jeg ked af, at I er så hårdt ramt. Det er trist, at Malucca skal holde sin 1 års fødselsdag på sygehuset, men det vigtigste er at I bliver helt raske begge to!!!

Det er ikke kun kodimagnyl der kan give mavesår, det kan osse aspirin og treo.... men jeg tror nu heller ikke det er godt at tage ipren og kodimagnyl sammen, da ipren osse kan være lidt hårde ved maven...

Synes det er mærkeligt, du har fået af vide du skulle tage lige netop de to slags piller sammen.... Jeg har altid fået af vide, at jeg IKKE må tage ipren SAMMEN med treo/kodimagnyl eller aspirin, men derimod sammen med paracetamol...

Det er da lige til en klage, hvis der da findes bevis for at det var det du blev anbefalet....

Men nu skal du og din søde seje Malucca bare se at blive raske først!!!

og god bedring fra Emma og Tina. Giv Malucca et kys fra os!

Anmeld

24. februar 2010

Skouboe

Føj altså - sikke en omgang...

Jeg håber at hun får det bedre snart og at I får en dejlig fødselsdag på trods af de kedelige omgivelser...

Anmeld

24. februar 2010

oo

åh, jeg kan slet ikke holde ud at I begge to er så skidt!! du skal sige hvis der er nogen som helst måde jeg kan hjælpe på!! det blir langdistance, men I love you, jo!!

Anmeld

24. februar 2010

Milka

hvor er jeg glad for at dig og din lille pige er sammen lige nu. det er nogen lorteomstændigheder, men det må i bare tage med – så kan i fejre ordentligt når i kommer hjem.

trine, hvis der er noget nogen af os kan gøre – du skal endelig bare sige til...

Anmeld

24. februar 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

For pokker da,stakkels stakkels jerJeg har bare tænkt så meget på jer i dag,hvor uheldig har man lige lov at være??Og det med fødselsdagen...aaahmen,kan slet ikke forestille mig hvor ærgelig du må være.Jeg glæder mig som et lille barn til vores 1. års om 2 mdr.,det er jo STORT! 

Ja,det er da helt forskrækkeligt med de sygehuse,hold op,hvor er det bare ikke smart.Kan godt forstå du udskrev dig selv.

Anyways,jeg håber I begge får det bedre,HURTIGT,og at I,trods alt,får en rigtig god dag.Søde Trine,jeg bor jo i Aalborg,og hvis der er noget som helst jeg kan gøre,om det så bare er at komme ud og holde dig i hånden,så må du altså endelig skrive.Jeg sender dig mit mobil nr. privat.

Rigtig mange herfra

Anmeld

25. februar 2010

JustAnotherName

Er der slet ikke mulighed for, at du bare kunne overflyttes til samme sygehus som Malucca er på, og stadig være under observation dér .....så du altså ikke er 100% udskrevet, men stadig kan være hos lille Malutski og samtidig blive holdt lidt øje med selv også?

Ellers er det da altid en trøst, at der ER en masse læger omkring Jer, så hvis du får det meget værre, så kan der meget hurtigt tages hånd om det.

Jeg håber I begge to må være raske igen MEGET MEGET SNART!!!

Kram og god bedring herfra os,

Katrine, Bianca og Celina.

Anmeld

25. februar 2010

lion

Sikke en omgang I har været igennem, og så indlægge jer på hver sit sygehus. Kan godt forstå du udskrev dig.

Jeg håber I begge snart bliver raske igen og at I kan holde en dejlig og god forsinket 1 års fødselsdag for Malutten.

Utroligt at piller som en læge siger du skal tage kan ha den effekt.

Massere af knuz og god bedringer herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.