Hej piger,
Er lige hjemme og pakke ting til både mig og Malucca.
Så et kort oprids over hvad der er sket i det lille hjem.
Sidste uge havde vi jo begge roskildesyge, hvor jeg samtidig fik tandpine, fredagaften blev det dog ret volmsomt, og tog så nogle ipren, lørdagaften gik jeg på tanken og købte Koodymagnyl, da vagtlægen havde sagt jeg skulle tage Ipren og panodil/koodymagnyl sammen for lindre smerten i tanden.
Søndagmorgen vågnede jeg med mavekneb/kramper, men tænkte at det nok var pga. manglende mad i en uge.
Mandag kom jeg til tandlægen, og videre til møde på mit job. (som jeg skal starte på mandag) Malucca var oppe ved mormor og morfar, da jeg står nede på arbejdt får jeg virkelig ondt i maven, men vælger så at køre op til mine forældre, (Ca 35 km) DUMT!!! (fortæller ikke hvor uANSVARLIG den køre tur var)
Nåh men da jeg kommer op, bliver jeg så dårlig jeg besvimer...Da jeg vågner kaster jeg op, rent blod. (men troede det kom fr den tand de lige havde trukket ud)
Malucca var så rigtig dårlig, så vil til vagtlægen med hende, (mormor og min niece skulle til banko) så afsted tager vi, mig Malucca og morfar... På vejen bliver jeg dårligere, og kaster endnu mere blod op, ringer så til vgtlægen og spørger om han måske lige kan kikke på min mave når vi kommer... Fik besked på at ligge mig ned, og så ville han sende en ambulance :-O -Mener jeg dog ikke er nødvendigt, da jeg næsten er derude. Vi kommer direkte ind, hvor han kikker på mig først og siger jeg skal indlægges, da jeg rejser mig, besvimer jeg igen, og der kommer en del blod ud af mig.... Jeg bliver kørt på akut-et-eller-andet. Og Malucca bliver tjekket, alm. forkølelse.
Jeg var så igennem en masse undersøgelser om natten, som så ikke vidste noget. igår imorges var mit blodsukker kritisk lavt, (og jeg MEGET dårlig) og jeg lå og frobrændte muskler istedet for sukker. idag fandt de så gåede til hele blodbadet... Jeg har simpelthen min. 20 sår fra spiserøret og ned i 12 fingertarmen. -Og grunden til det hele er formodeligt, de koodymangnyl jeg spiste i weekenden. Så lov mig i ALDRIG tager disse piller!!!
-Og Malucca, var på øreafd. igår på sygehuset, da hun blev ved med at pille sig i de små øre, hun havde MØB, men det siv pænt ud. Men lægen gav hende pencilin. Inat havde hun dog svært ved at trækket vejret, (trak det ind af) så vagtlægen blev tilkaldt, og så har min lille skat lungebetændelse, RS-virus og muligvis AB. Så hun ligge i isolation pt sammen med mormor.
Her i Aalborg er der 2 sygehuse, i hver sin ende af byen, og vi lægger på hver sit. Jeg har dog valgt at "udskrive" mig selv. Så jeg kan være ved Malucca. -Og skulle der ske noget med mig, ja så er der jo også læger der. Men jeg er kommet i medicinsbehandling, så mon ikke det går det.
Mit lille hjerte er dog mest knust over at lille Dronning Malutski, skal holde sin første fødselsdag på det møg sygehus, hvor vi iforvejen hr tilbragt ALT for meget tid.
Mange tak for alle jeres hilsner og tanker. Det varmer mere end i tror.
De kærligste tanker til jer alle, -og TILLYKKE med fødselsdagen til Bøtterne, Camilla og Vutborg.
Ps. undskyld til jer, der har sendt smsér, som jeg ikke har svaret på.