iih for satan!! hvorfor nu det her!!??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Baagøe skriver:

Ja, han er skøn at have sådan en indstilling til tingene, og det gælder hele tiden om at se det positive i det. Hvis du forsøger at løse det med malous far, kan du også se malou i øjnene, når hun bliver ældre og sige, du har gjort alt, hvad der står i din magt for at hun kan få et forhold til sin far

Tænk også over det...

ja det er også det jeg tænker.. så har jeg gjort mit, og kan se malou i øjende og sige det, når hun blir ældre..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2010

skoust

så må i meget undskylde det jeg skrev...

Anmeld

24. februar 2010

Malou Vilma Nørgaard

så må i meget undskylde det jeg skrev...

nej det skal du skam ikke undskylde for, dejligt positivt .. så det skal du skam ikke undskylde for.. men ved bare desværre at bio far altid vil havde ret til at se hende, selvom han er et sv*n .. og ja som sagt har han troet med det en gang, så har haft undersøgt det en gang..

knus cille

Anmeld

24. februar 2010

skoust

okay. jamen det er da træls men du kan vel sige i retten at han ikke har vist interesse før og så må du jo se hvad de siger. synes bare det er tåbeligt at sige han ikke vil have noget med hende at gøre og så komme rendende nu.. hvis det var mig var jeg blevet tosset han har jo hele tiden vist hvad der skulle ske og så havde han jo også mulighed for at forberede sig på det..

Anmeld

24. februar 2010

Malou Vilma Nørgaard

skoust skriver:

okay. jamen det er da træls men du kan vel sige i retten at han ikke har vist interesse før og så må du jo se hvad de siger. synes bare det er tåbeligt at sige han ikke vil have noget med hende at gøre og så komme rendende nu.. hvis det var mig var jeg blevet tosset han har jo hele tiden vist hvad der skulle ske og så havde han jo også mulighed for at forberede sig på det..

ja er også frustret over det og har grædt i laaang tid.. men som sagt har han gjort det en gang hvor han så trak det tilbage.. så har været igennem det en gang .. og ja, han forlod mig tidligt i graviditeten, og har ikke besøgt hende på noget tidspunkt, da jeg havde født skrev jeg han havde fået en pige, og til det skrev han bare tillykke.. men må se om vi kan finde ud af det, for malous skyld, selvom jeg gerne så der kun var mathias.. og det har bio far jo også givet udtryk for, da han sagde sidst at mathias vílle være en bedre far for malou..

men ja er gal, men må ringe og finde ud af det imorgen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.