iih for satan!! hvorfor nu det her!!??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

806 visninger
14 svar
0 synes godt om
23. februar 2010

Malou Vilma Nørgaard

ihh her til aften tjekker jeg min mail, og fandme så om Malou's "rigtige" far ikke har skrevet en laaang besked.. og ja har ikke hørt fra ham siden sidst, hvor han til sidst sagde han ikke ville havde noget med os at gøre, og mathias ville blive en bedre far..

men ja så har han så skrevet en laang besked, om at han har ombestemt sig, og at han har fået ny kæreste og er på rette kurs, og gerne vil havde samværd med malou, og at han mener han vil være en god far.. osv.. så ringede jeg til ham i raseri, og han sagde så bare det han havde skrevet.. men sagde så at han ikke havde været der på noget tidspunkt, hverken da hun havde det med hjertet eller kolikken, og at hun vil blive forvirret, hvis han skulle komme nu ind i hendes liv, men det mener han jo ikke.. han siger så hvis han ikke må se hende , vil han gå rettens vej, og jeg sagde så at det sagde han jo også sidst, men nu mente han det åbenbart...

ihh er bare så sur, og han er bare så ansvarsløs, og jeg vil bare ikke havde han skal være sammen med hende, i det han bare har svigtet gang på gang.. og ja malou har bare ikke brug for det her nu, i det hun ikke kan klare ny mennersker.. på grund af kolikken..

ååh så nu har jeg bare tudet, puha..

ja skulle bare lige ud med det her ..

mange knus cille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2010

skoust

det lyder godt nok ikke rart..

jamen han kan vel ikke bare komme ind og sige han vil være far lige pludselig når han slet ikke har været der på noget tidspuknt?

jamen, jeg synes du bar skal sige han skal gå rettens vej selvom det er skide hårdt for så kan du forklare din advokat at han har sagt til dig at han ikke ville have noget med hende at gøre og nu kommer han og vil have noget med hende at gøre jeg tror at du ville få en god sag ud af det..

Anmeld

23. februar 2010

Pige2009

Det er virkelig træls at skulle igennem det, som du skriver det, og jeg forstår din situation fuldt ud. MEN! Alle biologiske fædre har ret til at se deres børn, så jeg tror desværre ikke du får så meget ud af, at gå rettens vej.

Jeg ville forsøge at løse det i al mindelighed, og få en aftale i stand med SFV, selvom det måske er svært, men uanset hvad, skal du forberede dig på, at han højst sandsynligvis får samvær. Sorry to say.

K.h. Linda

Anmeld

23. februar 2010

Malou Vilma Nørgaard

taak for svar tøsser..

ja, tænkte også ja så må vi gå rettens vej, det var jo det han ville.. men ved bare at han får lov at se hende, i det han er hendes bio far , ville ønske mathias var det.. men nu må vi se, han ville kontakte mig når han havde snakkert med dem.. men tror også jeg må prøve at finde ud af det, uden for retten , så det blir mere stille og roligt.. syntes bare jeg har så meget , og nu også dette øvøvø..

Anmeld

23. februar 2010

skoust

ved godt han er bio far men jeg tænker når han ikke har været der hele vejen igennem så kan du vel undgå at få ham til at se hedne for olivers far ser ikke oliver.. for han har heller ikke været der fra starten... men nu er han så begyndt at se ham, så de er ved at bygge et forhold op og vi gik heldigvis ikke rettens vej det kom stille og roligt af sig selv fordi vi godt kan finde ud af at snakke sammen ...

og han har været til fødselsdag her sammen med os idag da oliver bliver 2 år..

Anmeld

23. februar 2010

Pige2009

skoust skriver:

ved godt han er bio far men jeg tænker når han ikke har været der hele vejen igennem så kan du vel undgå at få ham til at se hedne for olivers far ser ikke oliver.. for han har heller ikke været der fra starten... men nu er han så begyndt at se ham, så de er ved at bygge et forhold op og vi gik heldigvis ikke rettens vej det kom stille og roligt af sig selv fordi vi godt kan finde ud af at snakke sammen ...

og han har været til fødselsdag her sammen med os idag da oliver bliver 2 år..

Hvis faderen vil se Malou, så har han ret til det, og så er der ikke så meget man kan gøre. Selvfølgelig vil det blive begrænset så længe, hun er så lille, men han har retten på sin side.

Anmeld

23. februar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Baagøe skriver:

Hvis faderen vil se Malou, så har han ret til det, og så er der ikke så meget man kan gøre. Selvfølgelig vil det blive begrænset så længe, hun er så lille, men han har retten på sin side.

ja det vil han desværre altid havde lige meget næsten hvor meget lort han har lavet i den.. .. og ja vi kan ikke snakke sammen , særlig godt.. men vil prøve at imorgen her at invitere ham her hjem så han kan se hende, det har han jo heller ikke .. så det blir hårdt..

Anmeld

23. februar 2010

Pige2009

Malou Vilma Nørgaard skriver:

ja det vil han desværre altid havde lige meget næsten hvor meget lort han har lavet i den.. .. og ja vi kan ikke snakke sammen , særlig godt.. men vil prøve at imorgen her at invitere ham her hjem så han kan se hende, det har han jo heller ikke .. så det blir hårdt..

Det synes jeg lyder rigtig fornuftigt. I skal trods alt have et eller andet forhold til hinanden resten af livet eftersom I er Malous forældre. Så må du tage en dag af gangen

Ønsker alt det bedste for jer.

K.h. Linda - nu med nyt brugernavn

Anmeld

23. februar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Baagøe skriver:

Det synes jeg lyder rigtig fornuftigt. I skal trods alt have et eller andet forhold til hinanden resten af livet eftersom I er Malous forældre. Så må du tage en dag af gangen

Ønsker alt det bedste for jer.

K.h. Linda - nu med nyt brugernavn

tak, ja men er bare så træt af ham, også fordi han har gjort det her en gang, og der ombestemte han sig, og nu gør han det igen.. men ja, mathias har også sagt at jeg skal prøve at snakke med ham, og så kunne han jo komme her så han kunne se malou.. (ååh hvilken mand ville sige sådan) er så heldig jeg har ham ellers ved jeg ikke .. pyyha.. men ja syntes bare det er ærgeligt, nu når det hele er ved at være godt ..

Anmeld

24. februar 2010

Pige2009

Malou Vilma Nørgaard skriver:

tak, ja men er bare så træt af ham, også fordi han har gjort det her en gang, og der ombestemte han sig, og nu gør han det igen.. men ja, mathias har også sagt at jeg skal prøve at snakke med ham, og så kunne han jo komme her så han kunne se malou.. (ååh hvilken mand ville sige sådan) er så heldig jeg har ham ellers ved jeg ikke .. pyyha.. men ja syntes bare det er ærgeligt, nu når det hele er ved at være godt ..

Ja, han er skøn at have sådan en indstilling til tingene, og det gælder hele tiden om at se det positive i det. Hvis du forsøger at løse det med malous far, kan du også se malou i øjnene, når hun bliver ældre og sige, du har gjort alt, hvad der står i din magt for at hun kan få et forhold til sin far

Tænk også over det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.