ihh her til aften tjekker jeg min mail, og fandme så om Malou's "rigtige" far ikke har skrevet en laaang besked.. og ja har ikke hørt fra ham siden sidst, hvor han til sidst sagde han ikke ville havde noget med os at gøre, og mathias ville blive en bedre far..
men ja så har han så skrevet en laang besked, om at han har ombestemt sig, og at han har fået ny kæreste og er på rette kurs, og gerne vil havde samværd med malou, og at han mener han vil være en god far.. osv.. så ringede jeg til ham i raseri, og han sagde så bare det han havde skrevet.. men sagde så at han ikke havde været der på noget tidspunkt, hverken da hun havde det med hjertet eller kolikken, og at hun vil blive forvirret, hvis han skulle komme nu ind i hendes liv, men det mener han jo ikke.. han siger så hvis han ikke må se hende , vil han gå rettens vej, og jeg sagde så at det sagde han jo også sidst, men nu mente han det åbenbart...
ihh er bare så sur, og han er bare så ansvarsløs, og jeg vil bare ikke havde han skal være sammen med hende, i det han bare har svigtet gang på gang.. og ja malou har bare ikke brug for det her nu, i det hun ikke kan klare ny mennersker.. på grund af kolikken..
ååh så nu har jeg bare tudet, puha..
ja skulle bare lige ud med det her ..
mange knus cille
Anmeld