AV for ***bib**

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2010

Ranarupta

bette skriver:

hvis du ikke kan nå dit ben ved at strække ud.. kan du også prøve at vippe foden op sådan at dine tær (ikke som en baletdanser gør for så får du bare mere krampe, men modsat)

Jeg får krampe, lige netop når jeg laver den der balletfod - og når som regel at strække musklen ud - for lægkrampe er virkelig en tarvelig måde at vågne på...

Jeg har ikke hørt, at man kan spise sig ud af det. Og kramperne skulle være helt normale - men derfor gider man jo stadig ikke at have dem...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2010

Anne85

Venepumpe øvelser...

Anmeld

23. februar 2010

Pige2009

Få din kæreste/mand til at strække dit ben ud, hvis du ikke selv kan.

K.h. Linda

Anmeld

23. februar 2010

bette

Ranarupta skriver:

Jeg får krampe, lige netop når jeg laver den der balletfod - og når som regel at strække musklen ud - for lægkrampe er virkelig en tarvelig måde at vågne på...

Jeg har ikke hørt, at man kan spise sig ud af det. Og kramperne skulle være helt normale - men derfor gider man jo stadig ikke at have dem...

okay tja... tror ikke der er så meget at gøre ved det.. jeg fik det også meget en overgang.. kan bare ikke huske om jeg var gravid.. men tror det faktisk..

men ja det er nu meget normalt at få.. og man kan ikke forhindre det på andre måder end at strække lægmusklen ud..

Anmeld

23. februar 2010

mariamiss6

Risen skriver:

ARH vågnede op flere gange i nat med kramper i læggen! Og for satan da hvor gør det bare ondt ! Kan slet ikke holde det ud og ved slet ikke hvad jeg skal gøre når det sker ?! .. ! Mine muskler er helt ømme og færdige i læggen nu.. Hmm.. Har læst at det er helt normalt, men er der virkelig ikke noget man kan gøre for at det ikke sker  ? ANYTHING ?! Andre der står med samme problem ? 

Jeg strakte ud en halv times tid eller mere, hver aften inden jeg faldt i søvn. For mine startede så snart jeg lagde mig i sengen...

Kunne til sidst få mine ben helt op til hovedet, når jeg lå på ryggen i sengen, fordi jeg var blevet så vant til at strække dem hehe.....

jeg har hørt det skulle hjælpe, når først krampen har sat sig, at stille sig på gulvet - og ellers stræk ud....

venepumpeøvelser - vip op ad med foden så det strækker i læggen...

Anmeld

23. februar 2010

Risen

mariamiss6 skriver:

Jeg strakte ud en halv times tid eller mere, hver aften inden jeg faldt i søvn. For mine startede så snart jeg lagde mig i sengen...

Kunne til sidst få mine ben helt op til hovedet, når jeg lå på ryggen i sengen, fordi jeg var blevet så vant til at strække dem hehe.....

jeg har hørt det skulle hjælpe, når først krampen har sat sig, at stille sig på gulvet - og ellers stræk ud....

venepumpeøvelser - vip op ad med foden så det strækker i læggen...

Tror jeg skal prøve en masse forskelligt i aften kan være jeg bliver arobat catwoman som du har været .. hehe! Det ville kæresten sikkert også synes godt om hahaha.. 

Men tak for tippet ! Skal helt sikkert prøves!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.