AV for ***bib**

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.045 visninger
15 svar
0 synes godt om
23. februar 2010

Risen

ARH vågnede op flere gange i nat med kramper i læggen! Og for satan da hvor gør det bare ondt ! Kan slet ikke holde det ud og ved slet ikke hvad jeg skal gøre når det sker ?! .. ! Mine muskler er helt ømme og færdige i læggen nu.. Hmm.. Har læst at det er helt normalt, men er der virkelig ikke noget man kan gøre for at det ikke sker  ? ANYTHING ?! Andre der står med samme problem ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2010

Sara.

Jeg har fået af vide at det kan hænge sammen med at man får for lidt kalk... men det er stadig usikkert...

og ellers så strække ud når det sker!!!! selvom det gør nas!

Fik det meget under min første graviditet og også nu, men er begyndt at kunne fange det i opløbet inden det gør alt for ondt...

Min mand siger jeg var helt panisk og sån under første graviditet da jeg fik det en af de første gange.... mere end under fødslen siger han.. hehe...

Anmeld

23. februar 2010

Mig med maven

Har du købt ammepude? - Så ind under med den...

Hvis ikke det hjælper kan du, når krampen kommer, strække benet ud. Ved når du ligger på ryggen, strækket benet pege dine tær så langt op mod maven du kan! hold denne stilling til krampen er gået over, det tager kun noge sekunder!

Anmeld

23. februar 2010

Risen

lærkes_mor skriver:

Jeg har fået af vide at det kan hænge sammen med at man får for lidt kalk... men det er stadig usikkert...

og ellers så strække ud når det sker!!!! selvom det gør nas!

Fik det meget under min første graviditet og også nu, men er begyndt at kunne fange det i opløbet inden det gør alt for ondt...

Min mand siger jeg var helt panisk og sån under første graviditet da jeg fik det en af de første gange.... mere end under fødslen siger han.. hehe...

Ja det har jeg også hørt.. Har lige kværnet 1 liter mælk! haha! Men har nu altså taget tilskud hele tiden så tror ikke det er det jeg mangler ?  

Det der med at strække ud synes jeg bare lyder umuligt , kan jeg virkelig ikke andet end at ligge og skrige og bide til at det går væk! .. 

Haha det tror jeg også jeg er ! 

Anmeld

23. februar 2010

Risen

Mig med maven skriver:

Har du købt ammepude? - Så ind under med den...

Hvis ikke det hjælper kan du, når krampen kommer, strække benet ud. Ved når du ligger på ryggen, strækket benet pege dine tær så langt op mod maven du kan! hold denne stilling til krampen er gået over, det tager kun noge sekunder!

Nope det har jeg ikke.. Altså mener du at man skal ligge den sådan at den ligger under læggene ? og  holder benene oppe ?  

Anmeld

23. februar 2010

Mig med maven

Risen skriver:

Nope det har jeg ikke.. Altså mener du at man skal ligge den sådan at den ligger under læggene ? og  holder benene oppe ?  

Jeps, du kan jo bruge alle puder!

Anmeld

23. februar 2010

Risen

Mig med maven skriver:

Jeps, du kan jo bruge alle puder!

okay det vil jeg helt sikkert gøre i nat! Tak for tippet

Anmeld

23. februar 2010

bette

hvis du ikke kan nå dit ben ved at strække ud.. kan du også prøve at vippe foden op sådan at dine tær (ikke som en baletdanser gør for så får du bare mere krampe, men modsat)

Anmeld

23. februar 2010

Corn

Ja jeg kan heller ikke strække mig om morgenen... Ikke før jeg har strukket mig "omvendt" altså ved at bøje tæerne opad... Og ja det gør sindssygt ondt og kan mærkes længe

Anmeld

23. februar 2010

Winnie

Risen skriver:

ARH vågnede op flere gange i nat med kramper i læggen! Og for satan da hvor gør det bare ondt ! Kan slet ikke holde det ud og ved slet ikke hvad jeg skal gøre når det sker ?! .. ! Mine muskler er helt ømme og færdige i læggen nu.. Hmm.. Har læst at det er helt normalt, men er der virkelig ikke noget man kan gøre for at det ikke sker  ? ANYTHING ?! Andre der står med samme problem ? 

Har ikke læst tråden, så ved ikke om du har fået det af vide, men magnesium tilskud hjælper  

Jeg selv har først vist det i den sidste graviditet, så har drøjet med læg kramper i mine første 4 graviditeter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.