hvor kan man blive overrasket..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2010

Sisley

Sikke nogle dejlige mænd I har!

Jeg vil da også lige prale med min dejlige mand - ja, og mig selv for den sags skyld. Vi lægger små overraskelsessedler til hinanden. Det kan være i madpakken, på hovedpuden, under mobilen osv. Der kan stå noget så simpelt som "du er dejlig" eller "jeg elsker dig i dag, fordi du..." og så et eller andet som man er glad for at den anden har gjort.

Han er meget bedre til at være betænksom i hverdagen end jeg. Forleden da jeg var super hormonforstyrret, kom han hjem med "Vores Børn" og Bassets vingummier MUMS!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2010

Koen.

Sisley skriver:

Sikke nogle dejlige mænd I har!

Jeg vil da også lige prale med min dejlige mand - ja, og mig selv for den sags skyld. Vi lægger små overraskelsessedler til hinanden. Det kan være i madpakken, på hovedpuden, under mobilen osv. Der kan stå noget så simpelt som "du er dejlig" eller "jeg elsker dig i dag, fordi du..." og så et eller andet som man er glad for at den anden har gjort.

Han er meget bedre til at være betænksom i hverdagen end jeg. Forleden da jeg var super hormonforstyrret, kom han hjem med "Vores Børn" og Bassets vingummier MUMS!

lyder skønt lige at finde sådan en seddel, på et uventet tidspunkt

Anmeld

23. februar 2010

LotteGabriella

lillespurv19 skriver:

hejsa alle skønne pige

Ville lige fortælle hvad min vidunderlige forlovede har gjord i dag..
her. kl 11.30 ringer det på døren og jeg åbner (selvfølgelig) og ude foran står der en fra interflora med en kæmpe buket røde roser (min ynglings)
tager imod og går ind og læser kortet og det eneste der stod var:

Tak fordi du ville være mor til mit barn, elsker dig - martin

og så var jeg da helt solgt og kunne ikke gøre andet end og stor tude, for overraskede mig virkelig

undskyld det blev lidt langt

andre der er blevet overrasket for nyligt??

Tanja 32 + 3

ååååh hvor er han bare dejlig, ham skal du sgu passe godt på

nææh ingen overraskelser her for tiden

Anmeld

23. februar 2010

Bondepigen

Jeg har osse en fantastisk mand, han bruger heldigvis ikke de penge vi ikke har på den slags.

Ej, spøg til side... hvor var det dog sødt af ham, du kan vist osse

godt være glad for at lige netop han vil være far til dit barn..

Anmeld

23. februar 2010

Koen.

LotteGabriella skriver:

ååååh hvor er han bare dejlig, ham skal du sgu passe godt på

nææh ingen overraskelser her for tiden

ja kunne ikke gøre andet end og tude var så glad så nu er der en der skal forkæles når han kommer hjem

Anmeld

23. februar 2010

Koen.

bondepigen skriver:

Jeg har osse en fantastisk mand, han bruger heldigvis ikke de penge vi ikke har på den slags.

Ej, spøg til side... hvor var det dog sødt af ham, du kan vist osse

godt være glad for at lige netop han vil være far til dit barn..

ja er jeg også, kunne slet ikke forestille mig en anden han glæder sig helt vildt og synes den sidste tid her er for lang

Anmeld

23. februar 2010

Bondepigen

lillespurv19 skriver:

ja er jeg også, kunne slet ikke forestille mig en anden han glæder sig helt vildt og synes den sidste tid her er for lang

Åååh det er dejligt, at han glæder sig sammen med dig. Han skal nok blive en god far. Det bliver spændende når tiden kommer til jer, at skulle være forældre. Det er så fantastisk!!

Anmeld

23. februar 2010

LotteGabriella

lillespurv19 skriver:

ja kunne ikke gøre andet end og tude var så glad så nu er der en der skal forkæles når han kommer hjem

hehe total nice dér

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.