hvor kan man blive overrasket..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

891 visninger
17 svar
0 synes godt om
23. februar 2010

Koen.

hejsa alle skønne pige

Ville lige fortælle hvad min vidunderlige forlovede har gjord i dag..
her. kl 11.30 ringer det på døren og jeg åbner (selvfølgelig) og ude foran står der en fra interflora med en kæmpe buket røde roser (min ynglings)
tager imod og går ind og læser kortet og det eneste der stod var:

Tak fordi du ville være mor til mit barn, elsker dig - martin

og så var jeg da helt solgt og kunne ikke gøre andet end og stor tude, for overraskede mig virkelig

undskyld det blev lidt langt

andre der er blevet overrasket for nyligt??

Tanja 32 + 3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2010

smokin

lillespurv19 skriver:

hejsa alle skønne pige

her. kl 11.30 ringer det på døren og jeg åbner (selvfølgelig) og ude foran står der en fra interflora med en kæmpe buket røde roser (min ynglings)

og så var jeg da helt solgt og kunne ikke gøre andet end og stor tude, for overraskede mig virkelig

Tanja 32 + 3

nææææææh hvor skønt

Min mand er altid dejlig! Han havde en orkide med hjem til mig på vores månedsdag d.5 og jeg elsker orkideer. (og synes det er skønt at han stadig husker det efter så lang tid sammen) og i fredags havde han en flot buket han havde købt på vej hjem fra arbejde med hjem til mig...

Ud over det er han bare skøn!

Anmeld

23. februar 2010

Koen.

Zette skriver:

nææææææh hvor skønt

Min mand er altid dejlig! Han havde en orkide med hjem til mig på vores månedsdag d.5 og jeg elsker orkideer. (og synes det er skønt at han stadig husker det efter så lang tid sammen) og i fredags havde han en flot buket han havde købt på vej hjem fra arbejde med hjem til mig...

Ud over det er han bare skøn!

djligt

det er bare skønt, når de overrasker en

Anmeld

23. februar 2010

SaNiNa

Ej hvor er det bare sødt gjort... Han skal du passe rigtig godt på...

Anmeld

23. februar 2010

4xGreve

Ej hvor sødt..

Jamen jeg føler mig også ganske heldig med min mand..

på Valentines-day (staves) havde vi aftalt at have en hygge dag hjemme og ikke lukke op uanset hvem der ringet på og vi havde aftalt at vi ikke dirkete fejeret denne dag andet end at hygge os med vores vidunderlige datter osv.

Men omkring kl 11 ringer det på døren og jeg siger til ham med et smil huskvi åbner ikke så ringer det igen og han siger det er til dig jeg kigger dumt på ham og han siger igen det er til dig, jeg går sådan lidt små muggende derud for jeg tænkte at nu havde vi jo aftalt at det bare skulle være os og en kanon hygge hjemme indedøre dag også er der nogen til mig grrr men da jeg så kommer ud til døren står der et bud med en kæmpe buket røde blomster til mig, jeg tager rystende imod dem og han ønsker mig en god dag og går igen, jeg går ind til min mand med tåre i øjene og kigger helt måløs på ham, jeg læser kortet og i det står der " Kære Stina, du er mit et og alt, jeg elsker dig overalt på jorden" Ihh jeg var solgt og den lever jeg stadig højt på, elsker at han stadig kan overraske mig hehe!!

Det blev vist også lidt langt, sorry hehe...

Anmeld

23. februar 2010

Koen.

Sanne og Nicklas skriver:

Ej hvor er det bare sødt gjort... Han skal du passe rigtig godt på...

gør jeg også, han er bare dejlig

Anmeld

23. februar 2010

Koen.

WiitrioeN skriver:

Ej hvor sødt..

Jamen jeg føler mig også ganske heldig med min mand..

på Valentines-day (staves) havde vi aftalt at have en hygge dag hjemme og ikke lukke op uanset hvem der ringet på og vi havde aftalt at vi ikke dirkete fejeret denne dag andet end at hygge os med vores vidunderlige datter osv.

Men omkring kl 11 ringer det på døren og jeg siger til ham med et smil huskvi åbner ikke så ringer det igen og han siger det er til dig jeg kigger dumt på ham og han siger igen det er til dig, jeg går sådan lidt små muggende derud for jeg tænkte at nu havde vi jo aftalt at det bare skulle være os og en kanon hygge hjemme indedøre dag også er der nogen til mig grrr men da jeg så kommer ud til døren står der et bud med en kæmpe buket røde blomster til mig, jeg tager rystende imod dem og han ønsker mig en god dag og går igen, jeg går ind til min mand med tåre i øjene og kigger helt måløs på ham, jeg læser kortet og i det står der " Kære Stina, du er mit et og alt, jeg elsker dig overalt på jorden" Ihh jeg var solgt og den lever jeg stadig højt på, elsker at han stadig kan overraske mig hehe!!

Det blev vist også lidt langt, sorry hehe...

uhh.. får helt tåre i øjne igen, det var da bare så sødt

Anmeld

23. februar 2010

TbCp

lillespurv19 skriver:

hejsa alle skønne pige

Tanja 32 + 3

Aawwwww hvor sødt

Anmeld

23. februar 2010

4xGreve

lillespurv19 skriver:

uhh.. får helt tåre i øjne igen, det var da bare så sødt

hehe takker, syntes jeg også...

Vi to skal vist ikke brokke os over vores mænd på det punkt hva hehe

Anmeld

23. februar 2010

Koen.

WiitrioeN skriver:

hehe takker, syntes jeg også...

Vi to skal vist ikke brokke os over vores mænd på det punkt hva hehe

nej absolut ikke, vi har været heldige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.