Ej hvor sødt..
Jamen jeg føler mig også ganske heldig med min mand..
på Valentines-day (staves) havde vi aftalt at have en hygge dag hjemme og ikke lukke op uanset hvem der ringet på og vi havde aftalt at vi ikke dirkete fejeret denne dag andet end at hygge os med vores vidunderlige datter osv.
Men omkring kl 11 ringer det på døren og jeg siger til ham med et smil huskvi åbner ikke så ringer det igen og han siger det er til dig jeg kigger dumt på ham og han siger igen det er til dig, jeg går sådan lidt små muggende derud for jeg tænkte at nu havde vi jo aftalt at det bare skulle være os og en kanon hygge hjemme indedøre dag også er der nogen til mig grrr men da jeg så kommer ud til døren står der et bud med en kæmpe buket røde blomster til mig, jeg tager rystende imod dem og han ønsker mig en god dag og går igen, jeg går ind til min mand med tåre i øjene og kigger helt måløs på ham, jeg læser kortet og i det står der " Kære Stina, du er mit et og alt, jeg elsker dig overalt på jorden" Ihh jeg var solgt og den lever jeg stadig højt på, elsker at han stadig kan overraske mig hehe!!
Det blev vist også lidt langt, sorry hehe...
Anmeld