3D hvornår?? + jordemoder.dk vs scanningsklinikken.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2010

Anne85

Mener også vi har fået at vide at omkring uge 27 er bedst... Synes bare det er tidligt... Jeg vil se buttede baby kinder

Med min søn fik vi aldrig rigtig nogle gode billeder... Vi var afsted tre gange... I uge 30, 31 og 32... Der var alt for lidt fostervand... Desuden lå han med moderkagen lige op i hovedet... Men lillepigen sku gerne ligge foran moderkagn, så der sku være chance for gode billeder...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2010

Mette-Marie

Vi har lige bestil tid i dag hos scanningsjordemorderen og jeg skal scannes når jeg er 29+0. Anbefalingen er fra 27+0 til 31+0.

"Det er muligt at scanne i 3D og 4D gennem hele graviditeten. Jo ældre barnet er, jo mere babyagtigt ser det også ud, og det bedste tidspunkt er uge 24-33 med ugerne 27-31 som optimalt tidspukt til gode "babyface" billeder." Kilde caningsjordemoderens hjemmeside

Mette 25+3

Anmeld

24. februar 2010

Risen

Hej anne.. Jeg har bestilt tid til uge 28 efter anbefaling inde hos scanningsklinikken.. 

Anmeld

24. februar 2010

Bom

Hej Anne

Jeg ville klart vælge jordemor.dk, har dog aldrig prøvet scanningsklinikken, men kan bare så godt lide atmosfæren i fredericia og så specielt Birgit, hun er bare så sød..

Vi var til en tryghedsscanning i uge 8 ved jordemor.dk og skal afsted her på fredag til den 3D/4D ved Birgit igen..

Jeg mener at 3D/4D koster det samme om det er hos jordemor.dk eller scanningsklinkken, men du må ikke lige hænge mig op på det..

Kan fortælle fredag hvordan det var i fredericia..

Knus Maria

Anmeld

25. februar 2010

Anne85

Jeg ved hun er GENIAL hende Birgit i Fredericia... det var også hende vi brugte i første graviditet.

Så jeg har besluttet mig til at det blir der... og det blir i uge 29... og selvfølgelig ved Birgit :-)

Fik hende pruttet 100 kr ned så vi skal gi 1300 kr (fordi vi allerede har købt to scanninger ved hende i denne graviditet).... det andet sted koster det 1200 kr... men hva, betaler gerne 100 kr mere for at være ved Birgit og jeg ELSKER klinikken og ved også at vi får lov til at komme igen uden beregning hvis billederne ikke bliver gode første gang (sidste gang var vi der 3 gange men betalte kun for 1... han lå med fjæset lige op i moderkagen)

Anmeld

25. februar 2010

Bom

Anne85 skriver:

Jeg ved hun er GENIAL hende Birgit i Fredericia... det var også hende vi brugte i første graviditet.

Så jeg har besluttet mig til at det blir der... og det blir i uge 29... og selvfølgelig ved Birgit :-)

Fik hende pruttet 100 kr ned så vi skal gi 1300 kr (fordi vi allerede har købt to scanninger ved hende i denne graviditet).... det andet sted koster det 1200 kr... men hva, betaler gerne 100 kr mere for at være ved Birgit og jeg ELSKER klinikken og ved også at vi får lov til at komme igen uden beregning hvis billederne ikke bliver gode første gang (sidste gang var vi der 3 gange men betalte kun for 1... han lå med fjæset lige op i moderkagen)

Ikke ringe endda..  Det kunne være jeg også skulle prøve at prutte prisen lidt..

Jeg er godt nok også spændt på hvordan det bliver imorgen, for jeg har nemlig foranliggende moderkage.. Så det bliver spændende om vi skal afsted flere gange..

Anmeld

26. februar 2010

Anne85

Mini-Terp skriver:

Ikke ringe endda..  Det kunne være jeg også skulle prøve at prutte prisen lidt..

Jeg er godt nok også spændt på hvordan det bliver imorgen, for jeg har nemlig foranliggende moderkage.. Så det bliver spændende om vi skal afsted flere gange..

Altså vi fik aldrig nogle vildt gode billeder af Kristian, på de fleste er det halve af hovedet dækket af moderkagen... Men så fik vi lov til at se ham to gange eksta og det var jo dejligt
Jeg er spændt på at se dine billeder...

Anmeld

27. februar 2011

Bruus

Malene84 skriver:

Det er de vist også hos scanningsklinikken... jeg fik af vide at hun var uddannet jordemoder osv. så det håber jeg da godt nok hun var

Hej Malene 

Kan du huske hvem du blev scannet af hos scanningsklinikken dengang? Jeg skal nemlig snart bestille tid hos dem, og kunne godt tænke mig at det var en jordemoder som scannede, hvis det er muligt 

Kh, Mette 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.