Trine.............Malucca09 er indlagt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2010

Ida.

Åhhhh nej det lyder da godt nok grimt - og alvorligt!! Håber hurtigt hun kommer ovenpå igen!!! GOD BEDRING til hende!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2010

anna-jonas

Majastina skriver:

What! Åh nej dog. Jeg håber, at hun er okay. Det lyder som en grim oplevelse og rimeligt alvorligt synes jeg nok, er prinsessen indlagt sammen med hende?

Søde Trine bliv rask hurtigt!

Stort stort knus fra Camilla

Trines far var heldigvis med hos vagtlægen.............faktisk p.g.a malutten og hendes hosten og rallen..............Men Trine havde haft det rigtig skidt hele dagen, og var besvimet af smerter i maven. Da de så står hos vagtlægen, kaster Trine op (big time)............og der er blod i. Så vælger vagtlægen at indlægge hende.

Malucca kom med morfar hjem................så hun bliver passet og plejet efter alle kunstens regler.

Anmeld

23. februar 2010

Dictes mor

Anna-jonas skriver:

Trines far var heldigvis med hos vagtlægen.............faktisk p.g.a malutten og hendes hosten og rallen..............Men Trine havde haft det rigtig skidt hele dagen, og var besvimet af smerter i maven. Da de så står hos vagtlægen, kaster Trine op (big time)............og der er blod i. Så vælger vagtlægen at indlægge hende.

Malucca kom med morfar hjem................så hun bliver passet og plejet efter alle kunstens regler.

Hvis endelig man skulle blive så dårlig nogen steder så skulle det da være der. Godt de var ved lægen. Det er godt Malucca bliver passet, så Trine kan komme sig hurtigt igen.

Anmeld

23. februar 2010

oo

Åh puha nej altså

Anmeld

23. februar 2010

TbCp

Århhh nej altså!
Nu vil jeg gerne snart have en ns-gruppe uden sygdom!

Anmeld

23. februar 2010

Milka

åh nej hvad er nu det for noget?? hvor er det bare synd for hende, det lyder jo grufuldt må være ekstra hårdt når det lige er op til maluccas 1-års fødselsdag.

er det bare mig eller har vi meget sygdom blandt os?

håber hun kommer ovenpå hurtigt ...

Anmeld

23. februar 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
Milka skriver:

åh nej hvad er nu det for noget?? hvor er det bare synd for hende, det lyder jo grufuldt må være ekstra hårdt når det lige er op til maluccas 1-års fødselsdag.

er det bare mig eller har vi meget sygdom blandt os?

håber hun kommer ovenpå hurtigt ...

Nej,det er ikke bare dig...vi er syge KONSTANT herhjemme.Både os 3,men også mine forældre og bror.Jeg vågnede op i morges med ondt i halsen for 4. gang siden jul GIDER....IKKE....MERE!

Anmeld

23. februar 2010

JustAnotherName

Aj, hvor jeg føler med Trine, den stakkel 

Anmeld

23. februar 2010

ChatH

ÅHH nej dog, håber godt nok hun snart bliver frisk!!

Kæmpe kram Chatarina

Anmeld

23. februar 2010

Bondepigen

Ååååh nej, godt hun var ved vagtlægen, så hun kunne blive indlagt med det samme, for det er da vist ret alvorligt eller kan blive det, hvis ikke det bliver behandlet.

Håber du opdaterer, hvis du hører fra hende!

Et kram skal hun have herfra, og god bedring søde Trine!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.