Trine.............Malucca09 er indlagt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

910 visninger
21 svar
0 synes godt om
23. februar 2010

anna-jonas

Ja, altså fik en mail fra det søde menneske i aftes, at hun var blevet indlagt, da de tror at hun har et blødende mavesår. Hun kastede rent blod op igår................og havde fantastisk ondt i maven.

Trine...................se så at komme ovenpå igen, så vi kan få dig tilbage hertil, og Malutten kan få sin mor hjem igen, frisk og fyrrig.

Knus og kram Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2010

Ni-ko-li-ne

Anna-jonas skriver:

Ja, altså fik en mail fra det søde menneske i aftes, at hun var blevet indlagt, da de tror at hun har et blødende mavesår. Hun kastede rent blod op igår................og havde fantastisk ondt i maven.

Trine...................se så at komme ovenpå igen, så vi kan få dig tilbage hertil, og Malutten kan få sin mor hjem igen, frisk og fyrrig.

Knus og kram Mette

nej nej nej!!!!!!!  men for f------ da..... hun har sgu også mange ting at se til....

øv.... Trine, se så at blive rask og frisk!

knus

Anmeld

23. februar 2010

Dictes mor

What! Åh nej dog. Jeg håber, at hun er okay. Det lyder som en grim oplevelse og rimeligt alvorligt synes jeg nok, er prinsessen indlagt sammen med hende?

Søde Trine bliv rask hurtigt!

Stort stort knus fra Camilla

Anmeld

23. februar 2010

Barbamama

Åh nej!!!!! Ej det lyder da bare rigtig uhyggeligt.... Jeg håber da snart hun er ovenpå igen.....

Anmeld

23. februar 2010

Karo

Anna-jonas skriver:

Knus og kram Mette

Nej, nej, nej søde Trine dog

Jeg håber du snart er frisk igen og tilbage til Malucca og os.

Godbedring

Anmeld

23. februar 2010

JustAnotherName

Åh nej    Det var dog en ubehagelig og kedelig nyhed.
Håber det viser sig at være mindre alvorligt. Og uanset hvad, at Trine snart bliver frisk og får det godt igen.

Trine : Rigtig god bedring. Vi tænker på dig! 

Anmeld

23. februar 2010

lion

Nej det var da en dårlæig nyhed.

Jeg håber hun snart bliver rask og kan komme hjem til sin lillemus

Anmeld

23. februar 2010

Skouboe

Jamen dog - stakkels Trine.

Jeg håber da hun snart bliver rask igen

Anmeld

23. februar 2010

Vinker

Det er jeg virkelig ked af at høre - Stakkels Trine. Det må ha været en rigtig grim oplevelse! Håber virkelig hun snart er på toppen igen!

Hils hende mange gange og sig jeg tænker på hende!

Anmeld

23. februar 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Nej,hvor forfærdeligt!!!Håber hun snart bliver rask

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.