Afslutning i sagen om falsk profil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2010

missKat

ekdc skriver:

Hej alle sammen.

Jeg vil bare fortælle jer, at personen bag profilen "tristansmor", er blevet fundet. Og til alle jer som har brugt rigtig meget tid på denne person, så kan jeg fortælle, at det var en 16 årig pige. Har fået flere mails fra mødre, som har været rystet og frustreret over at have brugt meget tid på at skrive med tristansmor. Det er jeg selvfølgelig ked af, og håber at det hjælper at vide, at det ikke var en pædofil eller sindsforvirret dame. Politiet har taget sig godt af sagen, og hun skal stå skoleret på politistationen imorgen med sin mor. Så hun har fået en lærestreg og hun undskyldt overfor mig, og brugt undskyldningen at hun vil læse til jordemor. Men nu kan jeg komme videre og føle mig tryg igen.

TAK for alt den hjælp jeg har fået fra mange personer herinde. Og forstår fuldt ud folk, der ikke mener, at jeg ikke har passet godt nok på min søn, fordi jeg har lagt billeder ud på nettet. Har ikke tænkt over det, men blot lagt billeder ud af Tristan, så bedsteforældrene kunne følge med, og ikke skænket den tanke, at han kunne blive udnyttet.

Kram den rigtige tristansmor, Elisa

Jeg er glad for at høre at det er ovre nu, men allermest tænker jeg at det må være altoverskyggende befriende for DIG!!!

Tillykke med at DU nu kan lægge låg på sagen og nyde Tristan og forhåbentlig blive her på baby.dk 

kh Karina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2010

Halbschön

Hej Elisa

Hvor er jeg glad for at høre at sagen nu er afsluttet, og I fandt frem til, hvem der havde gjort det!... Må være godt for dig og din familie at I kan få ro i sindet...

Knus Renée

Anmeld

23. februar 2010

Misjelle

ekdc skriver:

Hej alle sammen.

Jeg vil bare fortælle jer, at personen bag profilen "tristansmor", er blevet fundet. Og til alle jer som har brugt rigtig meget tid på denne person, så kan jeg fortælle, at det var en 16 årig pige. Har fået flere mails fra mødre, som har været rystet og frustreret over at have brugt meget tid på at skrive med tristansmor. Det er jeg selvfølgelig ked af, og håber at det hjælper at vide, at det ikke var en pædofil eller sindsforvirret dame. Politiet har taget sig godt af sagen, og hun skal stå skoleret på politistationen imorgen med sin mor. Så hun har fået en lærestreg og hun undskyldt overfor mig, og brugt undskyldningen at hun vil læse til jordemor. Men nu kan jeg komme videre og føle mig tryg igen.

TAK for alt den hjælp jeg har fået fra mange personer herinde. Og forstår fuldt ud folk, der ikke mener, at jeg ikke har passet godt nok på min søn, fordi jeg har lagt billeder ud på nettet. Har ikke tænkt over det, men blot lagt billeder ud af Tristan, så bedsteforældrene kunne følge med, og ikke skænket den tanke, at han kunne blive udnyttet.

Kram den rigtige tristansmor, Elisa

Godt at personen er fundet så du kan få lidt ro

Vil bare pointere at jeg på ingen måde synes du har passet dårligt på din søn. Selv har jeg også billeder liggende fremme, bl.a. her på baby.dk og en hjemmeside, så familie og venner kan følge med (tænker dog meget over hvilke billeder jeg viser frem). Det burde ikke være sådan at man ikke kan vise sine børn frem, men desværre er verdenen bare ikke til det mere og man skal tage forbehold hele tiden. Det er absolut ikke dig der har gjort noget forkert, men den 16 årige pige!

Håber du har det godt

Michelle

Anmeld

23. februar 2010

ekdc

Tak for alle de søde ord

Jamen politiet sporede IP adresserne, og fandt frem til hendes adresse og efterskole. De har været til stor hjælp, og jeg har fået den bedste behandling på Frederikshavn politistation.

Jeg har også lavet mine facebook billeder private. Anede ikke at man kunne det. Den kære teknik

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.