Afslutning i sagen om falsk profil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

965 visninger
13 svar
0 synes godt om
22. februar 2010

ekdc

Hej alle sammen.

Jeg vil bare fortælle jer, at personen bag profilen "tristansmor", er blevet fundet. Og til alle jer som har brugt rigtig meget tid på denne person, så kan jeg fortælle, at det var en 16 årig pige. Har fået flere mails fra mødre, som har været rystet og frustreret over at have brugt meget tid på at skrive med tristansmor. Det er jeg selvfølgelig ked af, og håber at det hjælper at vide, at det ikke var en pædofil eller sindsforvirret dame. Politiet har taget sig godt af sagen, og hun skal stå skoleret på politistationen imorgen med sin mor. Så hun har fået en lærestreg og hun undskyldt overfor mig, og brugt undskyldningen at hun vil læse til jordemor. Men nu kan jeg komme videre og føle mig tryg igen.

TAK for alt den hjælp jeg har fået fra mange personer herinde. Og forstår fuldt ud folk, der ikke mener, at jeg ikke har passet godt nok på min søn, fordi jeg har lagt billeder ud på nettet. Har ikke tænkt over det, men blot lagt billeder ud af Tristan, så bedsteforældrene kunne følge med, og ikke skænket den tanke, at han kunne blive udnyttet.

Kram den rigtige tristansmor, Elisa

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2010

Vial

Godt der kom en afslutning på sagen. Jeg tror (heldigvis) at mange af de falske er unge ensomme piger. Arbejdede en gang på Girltalk, hvor vi fik mange af de frustrede piger ind på chatten. Sådan en gang teenagetid i dagens danmark med så mange valg, rollemodeller og forventninger kan drive nogen helt til vanvid.

Anmeld

22. februar 2010

Pige2009

Det var da dejligt, der er kommet afslutning på sagen. Lad os håbe, det er hende en slem lærestreg, for i min optik, er det virkelig en alvorlig sag at misbruge andres identitet på den måde, det her er sket.

Velkommen på siden til dig, Elisa - den rigtige mor til Tristan

K.h. Linda

Anmeld

22. februar 2010

mariamiss6

har på en måde lidt ondt af den pige. hun må have det forfærdeligt. men jeg synes det er godt hun kommer til at stå skoleret på stationen så er hun nok færdig med den slags fis....

og dejligt med en opdatering på sagen tak for det

Anmeld

23. februar 2010

Kløver

ekdc skriver:

Hej alle sammen.

Jeg vil bare fortælle jer, at personen bag profilen "tristansmor", er blevet fundet. Og til alle jer som har brugt rigtig meget tid på denne person, så kan jeg fortælle, at det var en 16 årig pige. Har fået flere mails fra mødre, som har været rystet og frustreret over at have brugt meget tid på at skrive med tristansmor. Det er jeg selvfølgelig ked af, og håber at det hjælper at vide, at det ikke var en pædofil eller sindsforvirret dame. Politiet har taget sig godt af sagen, og hun skal stå skoleret på politistationen imorgen med sin mor. Så hun har fået en lærestreg og hun undskyldt overfor mig, og brugt undskyldningen at hun vil læse til jordemor. Men nu kan jeg komme videre og føle mig tryg igen.

TAK for alt den hjælp jeg har fået fra mange personer herinde. Og forstår fuldt ud folk, der ikke mener, at jeg ikke har passet godt nok på min søn, fordi jeg har lagt billeder ud på nettet. Har ikke tænkt over det, men blot lagt billeder ud af Tristan, så bedsteforældrene kunne følge med, og ikke skænket den tanke, at han kunne blive udnyttet.

godt der kom en afslutning, og godt det "kun" var en pige på 16, frem for ja en pædofil

Synes det er ærgeligt man ikke kan dele bilelder feks af børnebørnene uden nogen udnytter det, så giver da stof til eftertanke, jeg har kun billeder på facebook, hvor kun mine venner kan se dem, og ellers på min hjemmeside, men tænker da nu over om det er nogle jeg skal have fjernet

Tak for opdateringen og godt det blev opklaret

Anmeld

23. februar 2010

Diana...

Godt i har fundet ud af hvem det er og at du nu kan få lidt ro i sindet.

Desvære er det jo kun en af MANGE der er fundet men det da en start :)

Velkommen til siden og håber du bliver glad for at være her. 

Anmeld

23. februar 2010

3drenge

Godt at høre det er blevet opklaret, har tænkt en del over det. Håber hun har fået en lærestreg og du nu kan få lidt ro i sindet igen.

knus herfra

Anmeld

23. februar 2010

lion

Hvor dejligt at der er kommet afslutning i sagen og at det vidste sig "kun" at være en 16 årige pige.

Anmeld

23. februar 2010

Barbamama

ekdc skriver:

Hej alle sammen.

Puha.... Godt at der er kommet en afklaring. Og tak fordi du skriver til os herinde så vi ved hvad der er sket. Det var rigtig sødt af dig. Er også glad for at du nu ikke længere skal spekulere på hvem det var osv.... Kram til dig

Anmeld

23. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Urka.. . :-S Jeg har jo også et helt almindelig liv på nettet... Jeg skænker (måske naivt) heller ikke at  det nogensinde vil kunne blive misbrugt...

Jeg har en gang fundet et billede af Idun på nettet, men det var så en turist på et vikinge marked, der havde postet et billede af Idun med texten: Cute Viking girl og det var nu meget sødt. Men hun claimede heller ikke at Idun var hendes egen.

Jeg håber hun har fået en lærestreg.

Hvordan har du fundet frem til hende?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.