Afghan hound!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2010

Miamaja

Sisley skriver:

Har du haft hund før? Ellers ville jeg nok finde en anden race - fx en selskabsrace. Jeg har en Cavalier King Charles Spaniel, som er en selskabsrace, og jeg var overrasket over hvor meget tid der faktisk går til sådan en størrelse. En afgansk mynde kræver mig bekendt en del pelspleje og motion.

Min moster har haft en som de brugte til udstilling og løb. En sød og dejlig hund, men meget tidskrævende.

Se evt. hundeleksikon.dk 

Ja, vi har en Am. cocker spaniel som ogsaa kreaver meget pelspleje, saa det er jeg vant til og jeg elsker at frisere ham og 'ordne haar' saa det genere mig ikke at der er en del pels pleje involveret. Om sommeren, naar hunden har det varmt, tager jeg ofte trimmeren og klipper al den lange pels helt af og saa er det jo nemt i sommermaanederne at vedligeholde.

Naar du snakker med din moster saa sporg hende endelig lidt mere om hendes erfaring med racen. Tak tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2010

82Miraklet

jeg kender en der selv har racen... og den krævet Meget motion.... de har adgang til løbebane med den og siger at det ikke kunne lade sig gøre at have hunden uden en bane, det er en løbehund.

Men den er super flot !!!

Anmeld

24. februar 2010

Miamaja

Noj, saa blev jeg ellers lige forelsket igaar aftes... en dame med 38 aars kendskab til denne specielle race har en hvalp tilsalg og han er SAA sod. Jeg vil SAA gerne have ham nu.. hmm saa er det at jeg liige skal overtale min mand og det bliver svaert. Saa kryds lige en masse fingre for mig for jeg vil rigtig gerne have ham. Suk..

vil  lige dele billederne af denne hvalp med jer. Han hedder Tio og er 3 maaneder gammel og ud af en fantastisk afstamning(koster 10.000kr, men det ser vi lige bort fra forelobig)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. februar 2010

Miamaja

Og en lille video kommer her he he.. vuf vuf http://www.youtube.com/watch?v=HgK7eN6ieq4

Anmeld

3. marts 2010

Miamaja

Jaaaa... jeg fik ham sorme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.