Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
TbCp skriver: NS-børn er klart de kønneste Jeg har slet ikke tid til at få lagt billeder ind de her dage, men så snart køkkenet er færdigt kommer der seriøst billede-spam herfra!
NS-børn er klart de kønneste
Jeg har slet ikke tid til at få lagt billeder ind de her dage, men så snart køkkenet er færdigt kommer der seriøst billede-spam herfra!
He he, så er jeg glad for at Dicte er et NS-barn
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det er ALTID længe siden vi har haft en billedrunde (også selvom det var igår....)
Her er lidt af Niklas Emil som var fik en søndagstur på slæden med farmand som trækdyr
Milka skriver: så jeg vil lægge ud med to lidt stearinlys i køkkenet og et af luca i sin nye kjole. elsker bare billedet af luca
så jeg vil lægge ud med to lidt stearinlys i køkkenet og et af luca i sin nye kjole. elsker bare billedet af luca
ELSKER bare din måde at tage billeder på selvom det nu er nemt at tage billeder når man har to så smukke modeller!
Jamen,er de ikke??Tænkte det bare var mig,men godt andre også kan se det*fnis*
Vinker skriver: ELSKER bare din måde at tage billeder på selvom det nu er nemt at tage billeder når man har to så smukke modeller!
tak rikke det gør mig glad!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128