Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Milka skriver: hunden ser måske ikke så begejstret ud
hunden ser måske ikke så begejstret ud
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MORJESPERSEN skriver: Ja hun finder på lidt af hver... Hun elsker bare anton vores store hund. Hun kalder på ham hele tiden, også når hun ser svigermors hund som også er sort
Ja hun finder på lidt af hver... Hun elsker bare anton vores store hund. Hun kalder på ham hele tiden, også når hun ser svigermors hund som også er sort
nåårh, anton er søøøød luca blev revet af min mors kat mango forleden, han gad ikke finde sig i at blive hevet i halen hele tiden
TbCp skriver: Hahaha jeg har lige grinet, så tårerne sprøjtede, og Carsten kiggede mærkeligt på mig, over din kommentar. For nej, hunden ser sgu ikke særlig begejstret ud.....Måske jeg bare er træt...
Hahaha jeg har lige grinet, så tårerne sprøjtede, og Carsten kiggede mærkeligt på mig, over din kommentar. For nej, hunden ser sgu ikke særlig begejstret ud.....Måske jeg bare er træt...
Milka skriver: nåårh, anton er søøøød luca blev revet af min mors kat mango forleden, han gad ikke finde sig i at blive hevet i halen hele tiden
Ja de dyr kan jo godt finde på at sige fra.... Her er Amalie også kravlet ud til Anton som stod og spiste, uden Mikale lige opdagde, men han hørte bare et ornligt knorren... Amalie sad og tag anton´s mad ud af hans skål... så Amalie blev lige sat på plads af ham, hun sad bare der og glode på ham mmed store øjne
haha ... ja, her er luca også vældig interesseret i kattemad
kommer lige et par billeder til, på det første spiser de selv med ske for første gang
I har bare de dejligste tvillinge-tøser !!! Jeg elsker at se billeder. Og ingen billederunder skal gå min næse forbi, uden at jeg får fremvist mine krabater So here goes.......
Åh,de dejlige,dejlige unger
Et par af Alexanders nyeste
Min et og alt....
Hvor er jeres børn bare skønne og dejlige.
Elsker at se billeder af dem.
Her er et par stykker af Cassandra lege med sin elskede onkel. Min lillebror.
NS-børn er klart de kønneste
Jeg har slet ikke tid til at få lagt billeder ind de her dage, men så snart køkkenet er færdigt kommer der seriøst billede-spam herfra!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128