Drømmen er knust

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2010

Malene84

Feluca09 skriver:

Yeees..så skete det...det som altid sker for mig.... Jeg blevet dumpet godt og grundigt... Og ja....ved ikke engang hvorfor...

Tuder og tuder og tuder....og ved ikke hvad jeg skal gøre af mig selv.... Puha...

Åhhh nej smukke  føler virkelig med dig - hvad fanden sker der også for den måde at skride på!!! Det kan man sgu da ikke - iiihhhh jeg blir så hidsig når jeg hører om sådan noget!!!

Gad vide om mænd bare går helt kolde, og så ikke tør følge op på sagen, og derfor tror det nemmere bare at gå under jorden  MÆND!!!!! Vor herre til hest!!!

Hmm jeg har brede skuldre... har altid plads til en grædende hvis det er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2010

NaFe

Malene84- skriver:

Åhhh nej smukke  føler virkelig med dig - hvad fanden sker der også for den måde at skride på!!! Det kan man sgu da ikke - iiihhhh jeg blir så hidsig når jeg hører om sådan noget!!!

Gad vide om mænd bare går helt kolde, og så ikke tør følge op på sagen, og derfor tror det nemmere bare at gå under jorden  MÆND!!!!! Vor herre til hest!!!

Hmm jeg har brede skuldre... har altid plads til en grædende hvis det er

Os det der pisser mig mest af..jeg har jo ikke fået nogen afklaring eller forklaring... Ved sku heller ikke hvorfor de er sådan nogle kujoner.... er helt knust...troede sku det var ham...godt feluca er så lille af hun ikke forstår noget...for hun var sku så glad for ham...

Anmeld

22. februar 2010

Ni-ko-li-ne

Feluca09 skriver:

Yeees..så skete det...det som altid sker for mig.... Jeg blevet dumpet godt og grundigt... Og ja....ved ikke engang hvorfor...

Tuder og tuder og tuder....og ved ikke hvad jeg skal gøre af mig selv.... Puha...

ej jamen søde ven!

for F#¤%¤#" hvis manden ikke engang har en forklaring så spilder du sgu din tid! for så kan i

han ikke være særlig intelligent!

Anmeld

22. februar 2010

Ni-ko-li-ne

Feluca09 skriver:

Tusind tak for de søde ord.... Ja det er fandme trist, når man lige tror man har fundet den ene person..meeen ja... Ja det været er jo jeg ikke ved hvorfor...han har valgt a ignorer mig totalt...og det kommer ud af den blå luft...altså der ingenting sket...intet skænderi eller noget... Så er heeeeelt lost...og så knust og forvirret.... tuder og tuder...har sat sex and the city på...det hjælper altid lidt.... meeen gud det blvier hårdt de næste par dage... snøft snøft

sådan en tumpe! så kan man sidde der og tænke alverdens ting..... og ringer han så lige pludselig imorgen eller noget..... hvis han nu gør, så lov dig selv at være meget kritisk.... det er fandme ikke okay at behandle andre mennesker på den måde!

Anmeld

23. februar 2010

lion

Hvor er det bare råddent af ham.

Jeg har engang prøvet det selv og man bliver så sur og såret over han bare vælger at gå under jorden. Man er bare så meget en kujon, når man gør det.

Men det er jo han der går glip af dig og din skønne datter.

Anmeld

23. februar 2010

Barbamama

Feluca09 skriver:

Åh nej..... Det er bare det værste. Find veninderne, servietterne og chokoladen

Anmeld

23. februar 2010

Vinker

Han ved virkelig ikke hvad han lige har smidt væk!!! Sådan en tumpe - ja vil ikke en gang kalde ham en mand. Vil hellere kalde ham et vatpik for det er man sgu når man ikke kan give en forklaring på hvorfor det ikke gik. Man skylder at være ærlig. Det er da det mindste, synes jeg!

Jeg ved godt det sikkert ikke hjælper en pind lige nu, men der findes seriøst bedre til dig derude min kære. èn der tør tage et ansvar og ikke blot stikker halen mellem benene når man ikke liiiige tør snakke om tingene...

Det er okay at være ked af det - du er såret, ulykkelig og skuffet så hvorfor skulle du ikke græde

Sender dig en masse kærlige og varme knus og tanker

Anmeld

23. februar 2010

Ida.

KÆMPE til dig - hvor er det bare ikke spor retfærdigt!!

Anmeld

23. februar 2010

anna-jonas

Sender dig det aller største bamseknus.......

Få tudet ud.............det hjælper alligevel ikke at prøve at lade være. Ud..........det skal alle de sårede følelser.

Sikke en barnlig måde at opføre sig på.............bare at ignorere dig helt. Er du sikker på at der ikke er sket ham noget?? For han virkede da så oprigtig, og som om, det bare skulle være jer to.

Mette

Anmeld

23. februar 2010

ChatH

Det er da noget lort!! Gør mig virkelig ondt!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.