Drømmen er knust

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.157 visninger
23 svar
0 synes godt om
22. februar 2010

NaFe

Yeees..så skete det...det som altid sker for mig.... Jeg blevet dumpet godt og grundigt... Og ja....ved ikke engang hvorfor...

Tuder og tuder og tuder....og ved ikke hvad jeg skal gøre af mig selv.... Puha...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2010

sarahb

Feluca09 skriver:

Yeees..så skete det...det som altid sker for mig.... Jeg blevet dumpet godt og grundigt... Og ja....ved ikke engang hvorfor...

Tuder og tuder og tuder....og ved ikke hvad jeg skal gøre af mig selv.... Puha...

ejjjjj hvor noget pis.... det er bare det værste gang pis når man lige troede det var det!!!! hvad er der sket, og hvordan gjorde han det dog...
Han ved ikke hvad han går glip af... Det er HANS tab og ikke dit..

STORT

Anmeld

22. februar 2010

Milka

Feluca09 skriver:

NEJ! hvad skete der??? åh hvor er det trist knus herfra

Anmeld

22. februar 2010

Ranarupta

Åh nej, det gør bare så ondt. 

Jeg er ked af, at du er blevet dumpet og som Sarahb skriver, så er det hans tab, da du lader til at være rigtigt skøn!

Øv altså...

Stort 

Anmeld

22. februar 2010

JustAnotherName

Du var lige sååååååå glad! .....Øv! Det gør mig ondt på dine vegne.

Han er åbenlyst ikke klar over, hvor meget godt han havde. Tåbeligt!
Hvad end hans årsag er til at dumpe dig, så kan jeg næppe tro, at det den rigtige beslutning - uanset om det "gik for stærkt" og han trækker sig fordi forpligtelsen skræmmer ham, om han har været et bæst og set til en anden, eller om han bare er forvirret og synes det er nemmere at sige nej end ja ......grundende kan jo være mange. Og der er mange mennesker som kan blive skræmte, når følelserne bliver for store (sådan har jeg vist selv lidt været engang)

Men det er da så ærgeligt, at han giver slip på noget så godt og dejligt som DIG og ikke mindst dét som han kunne have fået med Felucca.

Jeg håber han kommer til fornuften igen.
Og ellers, at du snart vil få grund til at smile og være glad igen...

Pas på dig selv, søde du.
Knus herfra,    

Anmeld

22. februar 2010

Karo

Feluca09 skriver:

Sikke noget møg

Nu gik det lige så godt og du virkede rigtig glad for ham. Men det er ham der har mistet en alletiders pige, og der findes helt sikkert en anden derude der vil sætte pris på dig.

Anmeld

22. februar 2010

NaFe

Tusind tak for de søde ord.... Ja det er fandme trist, når man lige tror man har fundet den ene person..meeen ja... Ja det været er jo jeg ikke ved hvorfor...han har valgt a ignorer mig totalt...og det kommer ud af den blå luft...altså der ingenting sket...intet skænderi eller noget... Så er heeeeelt lost...og så knust og forvirret.... tuder og tuder...har sat sex and the city på...det hjælper altid lidt.... meeen gud det blvier hårdt de næste par dage... snøft snøft

Anmeld

22. februar 2010

Ranarupta

Gud, hvor er det bare tarveligt!! 
Har også haft to kærester, der bare valgte at "gå under jorden" lige pludselig... Hvorfor er det lige, at de ikke bare kan fortælle, hvad der er galt? Det er jo noget, man i det mindste kan forholde sig til... 

Anmeld

22. februar 2010

NaFe

Ranarupta skriver:

Gud, hvor er det bare tarveligt!! 
Har også haft to kærester, der bare valgte at "gå under jorden" lige pludselig... Hvorfor er det lige, at de ikke bare kan fortælle, hvad der er galt? Det er jo noget, man i det mindste kan forholde sig til... 

Nemlig..os det der gør mig mest ked af det..af jeg ikke ved hvorfor... så er også bare fyldt op med vrede...syntes det så tarveligt gjort altså....

Anmeld

22. februar 2010

Ranarupta

Det forstår jeg virkelig godt! 
Det er bare så usselt!

Men altså, hvis du ikke føler, at du har gjort noget, der kunne fremprovokere hans opførsel, så er det jo ham, der er "problemet" - og det tyder det på (i mine øjne), når han så vælger at forsvinde uden at kommunikere. 

Er der ikke en, der kan komme og se lidt SATC med dig og give dig et ordentligt kram? Bare snakke og tøsehygge?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.