Nyt modermælk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2010

4kløver

LineD skriver:

Ja vi blev nødt til helt at gå over til NAN , da Liams mave er meget sart. Hvis man ser på indholdet i Beuvais egen og allomin, er de en del forskellige, og nu har Semper opdateret allomin'en så nu er den også anderledes, og Liam kan nu slet ingen tåle...

ØV ØV ØV!

Men maven kører nogenlunde på NAN1...

vi er også gået over til nan1 så jeg håber at hendes mave er ok igen i morgen.. for det er skide synd for dem at bare en lille fis så skal der skiftes ble også selv om de sover..(sådan har min det lige nu)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2010

LineD

4kløver skriver:

vi er også gået over til nan1 så jeg håber at hendes mave er ok igen i morgen.. for det er skide synd for dem at bare en lille fis så skal der skiftes ble også selv om de sover..(sådan har min det lige nu)

Ja det er simpelthen så øv :( Jeg kan blive helt sur over at de kan ændre noget så VIGTIGT som MME, de små'es maver kan jo slet ikke tåle sådanne skift... Herhjemme er han ligeså udspilet som en ballon af ren luft pga. det :( - Men efter 2 dage så vendte maven sig til NAN, HELDIGVIS! Ellers aner jeg simpelthen ikke hvad vi skulle gøre! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.