Nyt modermælk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.987 visninger
11 svar
0 synes godt om
22. februar 2010

4kløver

Beauvais laver nyt modermælk så de laver ikke allomin mere

Så er mit spørsmål er min baby den eneste der får tyndmave af den??

Den med stoken..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2010

4xGreve

4kløver skriver:

Den med stoken..

syntes de har lavet to nye slags som begge hedder allomin 2.. den med storken har vi først købt idag (der står også det er til børn fra 4 måneder og ikke 6 måneder som der elleres står på de andre/gamle) så den er jeg spændt på men har også købt en der hed allomin2 fra semper (det skulle være beauvais men der er vist noget med at de skifter navn), og den har ikke påvirket Daniella´s mave men den skummer en del mere, syntes det er noget rod lige pt at finde rundt i, men som manden sagde "godt vi snart er færdig med det MME (hehe det har vi så bare lige sagt det sidste halve år hehe)

Anmeld

22. februar 2010

Laulund87

Min datters mave går i stå af den

Od så skummer den og er grynet..irriterende.

Anmeld

22. februar 2010

4kløver

jeg snakkede med dem idag og hun fortalte at de ikke lavet allomin mere det var et anden firma Men håber da ikke at din også får dårlig mave..

Anmeld

22. februar 2010

4kløver

Laulund87 skriver:

Min datters mave går i stå af den

Od så skummer den og er grynet..irriterende.

ja det ser ud som om det har fået fugt

Anmeld

22. februar 2010

Laulund87

ja det er noget underligt noget..og så kan det godt stoppe hullet og så bliver tøsen jo helt hysterisk, forståeligt nok

Anmeld

22. februar 2010

Findusinde

Hej

Jeg har netop fundet dette svar på en anden hjemmeside ang grøn allomin.. Det er et svar fra Semper!

Jeg er ked af, at du bliver mødt med uvidenhed i dit lokale supermarked. Lovgivningen på modermælkserstatningsområdet er af gode grunde meget skrap, hvilket betyder at vi som virksomheder ikke må reklamere for modermælkserstatning og derved er det svært for os at informere jer forbrugerer om ændringer på området.

Men her er lidt information til dig, som jeg håber kan hjælpe dig og afklare dine tvivlsspørgsmål.
Beauvais har ikke skiftet navn til Semper. Beauvais har i mange år være forhandler af Allomin i Danmark for Semper i Sverige. Semper er en svensk fødevarevirksomhed som har mere end 70 års erfaring indenfor børnemad.

Pr. 1. januar 2010 har Semper valgt selv at forhandle Allomin i Danmark, derfor står der nu Semper på pakkerne med Allomin Syrnet (grøn Allomin). Allomin Syrnet forhandles således stadig i Danmark. Du skal dog vide, at vi har valgt at opdatere Allomin Syrnet så den nu indeholder GOS. Designet på pakken er ligeledes blevet opdateret, men har stadig den karakteristiske sutteflaske på forsiden.

GOS er kort fortalt en oligosaccharid (kulhydrat) som stimulerer og udvikler dit barns mave-/tarmfunktion. GOS hjælper til at dit barn bedre kan optage næringsstofferne i maden, samtidig med at det blødgør afføringen, så det er lettere for dit barn at komme af med den. Dette betyder, at Allomin kan lugte og smage lidt anerledes end den gamle Allomin Syrnet, og at dit barns afføring kan forekomme hyppigere og have en anden lugt og farve

Du kan købe Allomin Syrnet i Brugsen, Daglibrugsen, Kvickly, Irma, Fakta, Rema 1000, SuperBest og Kiwi.

Jeg håber dette er svar nok eller må du meget gerne kontakte mig igen.

Med venlig hilsen

og der er også lavet om på den blå allomin

se her

http://www.semper.dk/allomin.php

Anmeld

22. februar 2010

Valle81

4kløver skriver:

Den med stoken..

Hejsa:0)

Jeg kender dog ikke lige noget til historien om Allomin osv, men vil bare næsne det økologiske mme Hipp. Det er virkelig et super produkt:0)

Christina

Anmeld

22. februar 2010

LineD

Ja vi blev nødt til helt at gå over til NAN , da Liams mave er meget sart. Hvis man ser på indholdet i Beuvais egen og allomin, er de en del forskellige, og nu har Semper opdateret allomin'en så nu er den også anderledes, og Liam kan nu slet ingen tåle...

ØV ØV ØV!

Men maven kører nogenlunde på NAN1...

Anmeld

22. februar 2010

4xGreve

4kløver skriver:

jeg snakkede med dem idag og hun fortalte at de ikke lavet allomin mere det var et anden firma Men håber da ikke at din også får dårlig mave..

det håber jeg heller ikke hun døjer nok med maven, men altså hun virker glad nok for den hvorpå der står semper, men har endnu ikke prøvet den med storken men vil dog gerne indrømme at jeg er lidt nervøs men hvis jeg syntes det er grumset får de det igen!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.