visdomstand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2010

Kvindemin

lærkes_mor skriver:

aaaaaaaaaaaaaaavvvvvvvvvvvv er ved at få en tand øverst i munden

det gør så ondt, kan næsten græde ud over det er jeg så mega snottet og har ondt i hele hovedet..... og har haft det sådan en uge nu dog først med tanden i dag...

Nogen der ved om jeg kan have ondt i tanden pga. snot og resten af mit hovede som gør ondt... eller tanden bare kommer oveni alt det andet? ved ikke om det er til at forstå hvad jeg mener..

Men ondt gør det  

Kan man godt komme til tandlæge og evt få trukket tanden ud eller anden imens man er gravid? hvad med bedøvelse?

Knus Sara

har ikke lige læst de andre svar, men du kan sagtens få hevet din tand ud og få bedøvelse. Du må bare ikke få lattergas imens du er gravid.

Jeg har næsten lige fået rykket en ud, og det mærkes ikke, hverken under eller efter.

Føler med din tandpine, det er SÅ grumt.

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2010

Bondepigen

lærkes_mor skriver:

hvad kan man gøre ved det? har små grædt on and off hele aftenen.... det gør godt nok ondt

Gå til lægen og få undersøgt om det er det... og hvis det er, så får du pencillin. Min læge sagde, at det var bedre at få pencillin under graviditet end at kroppen skulle kæmpe mod det,.... men der er jo så forskel på pencillin så de giver dig selvfølgelig noget, som du MÅ få når du er gravid! Rigtig god bedring!

Anmeld

23. februar 2010

Sara.

tak for svar... har bihulebetændelse.... lægen troede det var derfor jeg havde ondt i munden, tanden også...

men mange tak for alle jeres svar!

Anmeld

23. februar 2010

Bondepigen

lærkes_mor skriver:

tak for svar... har bihulebetændelse.... lægen troede det var derfor jeg havde ondt i munden, tanden også...

men mange tak for alle jeres svar!

Så har du vel fået pencillin, så det hurtigt kan hjælpe, for det gør jo bare så forbistret ondt sådan noget!!! Får det ca. 3- 4 gange hver vinter, men i år har jeg ikke haft det endnu...tror dog jeg måske har noget på vej... Ville bare være rart at slippe!!!

Anmeld

23. februar 2010

Sara.

bondepigen skriver:

Så har du vel fået pencillin, så det hurtigt kan hjælpe, for det gør jo bare så forbistret ondt sådan noget!!! Får det ca. 3- 4 gange hver vinter, men i år har jeg ikke haft det endnu...tror dog jeg måske har noget på vej... Ville bare være rart at slippe!!!

nej lægen sagde det ville gå over selv?

Åhhhh det lyder hårdt at få det så mange gange, håber ikke det er på vej til dig!!!! sys godt nok det er forfærdeligt!!!!!!

Anmeld

23. februar 2010

Bondepigen

lærkes_mor skriver:

nej lægen sagde det ville gå over selv?

Åhhhh det lyder hårdt at få det så mange gange, håber ikke det er på vej til dig!!!! sys godt nok det er forfærdeligt!!!!!!

Whaaaat? Det er bare for dårligt. Det kan ikke være rigtigt... Mit går skisme ikke over af sig selv...

Hvis det ikke er blevet særligt slemt, kan det godt gå væk med brug af næsespray, men det er jo ikke godt når man er gravid. Synes virkelig det er for dårligt, du ikke har fået noget, for dit lyder altså til at være meget slemt!!!

Kog en gryde vand og kom kamillebreve i, tage et håndklæde over hovedet og indånd dampende fra kamillevandet.... Det kan i hvert fald hjælpe lidt, og løsne snottet, så det hurtigere kommer ud.

Ellers brug et næsehorn fra apoteket til at skylle bihulerne med saltvand (det renser osse ud), så skal du bare være opmærksom på at få alt vandet ud af bihulerne bagefter (der står hvordan i brugsanvisningen til næsehornet) ellers kan det fryse til is, hvis du går ud i frostvejr....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.