Så jeg tilbage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2010

otlitrom

Mor.sander skriver:

Takker allesammen

Ja, det er ikke nemt.. Jeg har især svært ved at takle savnet af omsorg om kærlighed fra min mand. Syntes det er svært at leve med en levende død, for enden sidder han bare og sidder eller også så sover han.

ADHD diagnosen var ikke en overraskelse, faktisk nærmer en lettelse endelig at kunne give en forklaring på hvorfor der er så mange ting der er svære for mig som mange bare tager for givet.
Men samtidig er der nu ting jeg skal acceptere at jeg måske aldrig helt vil få styr på, påtrods af at jeg er blevet banket i hovede utallige gange gennem min opvækst og i mit voksen liv, at jeg bare skal tage mig sammen eller øvelse gør mester.

Jeg kan godt forstå at du savner omsorg og kærlighed fra din mand. Men du må aldrig tvivle på at han har det indeni sig. Lige nu kan han bare ikke formidle det.

Har selv haft en slem depression, og det var virkelig svært ikke at kunne fortælle venner og familie at de betød noget. Og aller værst ikke at kunne være noget for den kæreste, der gjorde ALT for at jeg skulle få det godt...

Men det kommer!

Du er en stærk kvinde, som selv har noget at kæmpe med nu.

Men vi er liiiige herinde på baby.dk, til at komme med et klap på skulderen, eller et par trøstende ord!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2010

FrkT

Ihhh hvor er det dejligt at have dig tilbage, du har været rigtig meget savnet.

Dog nogle rigtigt kedelige nyheder du må komme med. Det gør mig ondt for dig med din mands depression. Jeg ved i hvert fald hvordan du føler, for lever jo selv med en mand som har haft en depression det meste af vores forhold (han havde den før vi mødte hinanden). Også en svær depression, som han først nu er ved at være kommet sig oven på. Det har været rigtig hårdt til tider, og er det da stadig i ny og næ, men jeg elsker ham og det har været hele kampen værd, ligesom jeg er sikker på det vil være for dig.

Dejligt for dig at du har fået en diagnose på dig selv også, hvis du føler du har haft nogle ting du trængte til "forklaring" på.

Sender dig en masse kram og håber på det snart lysner sig for jer

Anmeld

22. februar 2010

Mor.sander

Ihh altså sidder her med en klump i halsen og tåre i øjene.. Tak for alle jeres søde trøstene og varme velkomster... Kan virkelig mærke hvor hårdt det hele endelig har været og stadigvæk er  og hvor dejligt det er at kunne få sat ord på det hele.. Takker det betyder bare så meget!

Anmeld

22. februar 2010

Lillefe

Velkommen tilbage...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.