bille's hofter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2010

Bondepigen

Milka skriver:

sjovt nok var det så her i eftermiddag at hun opdagede at hun faktisk kan hoppe sig frem på numsen. hun har skubbet sig lidt rundt før men det her er decideret hopperi. det ser eddermame sjovt ud, især fordi hun samtidig er pavestolt over sin nyfundne mobilitet! endnu sjovere blev det da luca pludselig også skulle rumpehoppe, så havde jeg hele to små kænguruunger der 'fes' frem og tilbage mellem stue og køkken

det har været en super dag og vi har alle tre været i strålende humør de er lige blevet lagt til natten fordi ingen rigtig fik sovet særlig meget til middag i dag. der er allerede helt stille derinde så jeg får mig vist en ekstra lang aften til migselv

Ok, så er hun jo bare en af dem, der rumper sig frem... Det gjorde min niece osse. Hun har aldrig kravlet, kun rumpet....men det betyder jo ingenting, bare de lærer at komme frem....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2010

Milka

bondepigen skriver:

Ok, så er hun jo bare en af dem, der rumper sig frem... Det gjorde min niece osse. Hun har aldrig kravlet, kun rumpet....men det betyder jo ingenting, bare de lærer at komme frem....

frem, det kommer hun i hvert fald skal lige vænne mig til at hun ikke længere sidder hvor hun sad sidst jeg kiggede

Anmeld

22. februar 2010

Bondepigen

Milka skriver:

frem, det kommer hun i hvert fald skal lige vænne mig til at hun ikke længere sidder hvor hun sad sidst jeg kiggede

Hehe, ja man kan virkelig piske en stemning op, når man tror de er et bestemt sted og så ikke er der alligevel...

Anmeld

22. februar 2010

lion

Hvor er det bare super dejligt at der ikk er noget i vejen med Billes hofter.

Hvor må det se sjovt ud med 2 numse hoppende piger.

Jeg ved at mig, min storesøster eller lillebror var numsehopper, personen lærte først at kravle rigtig efter personen havde lært at gå.

Anmeld

22. februar 2010

Vinker

Milka skriver:

sjovt nok var det så her i eftermiddag at hun opdagede at hun faktisk kan hoppe sig frem på numsen. hun har skubbet sig lidt rundt før men det her er decideret hopperi. det ser eddermame sjovt ud, især fordi hun samtidig er pavestolt over sin nyfundne mobilitet! endnu sjovere blev det da luca pludselig også skulle rumpehoppe, så havde jeg hele to små kænguruunger der 'fes' frem og tilbage mellem stue og køkken

det har været en super dag og vi har alle tre været i strålende humør de er lige blevet lagt til natten fordi ingen rigtig fik sovet særlig meget til middag. der er allerede helt stille derinde så jeg får mig vist en ekstra lang aften til mig selv

selvfølgelig er Billes hofter helt normale - Og det må være skønt at få det bekræftet!

Hihi lyder herligt med numsehopperiet og fantastisk at Luca var så hurtig til at være med på legen.

Som før skrevet så hoppede NE sig også frem på numsen (eller trak sig frem som en lille abekat) og kravlede først da han var 14 mdr. Hver ting til sin tid....

Men det må helt sikkert være super for Bille at hun nu kan komme fremad på den måde - Det må virkelig være stort pludselig at kunne det.

Trolde-knus herfra

Anmeld

22. februar 2010

Ida.

Det var da en skøn besked at få!! Tillykke med det og hvor er det vildt, at de sover til natten allerede - men det er da bare fantastisk med en rigtig aften til sig selv!! Her er begge unger stadig vågne - og det gælder nok for den næste times tid...

Jeg har i øvrigt to fætre, som aldrig har kravlet, men begge har numset sig frem ... så det er nok bare sådan Bille gør det så er der også mere overblik over verden

Anmeld

22. februar 2010

Milka

idamaria83 skriver:

Det var da en skøn besked at få!! Tillykke med det og hvor er det vildt, at de sover til natten allerede - men det er da bare fantastisk med en rigtig aften til sig selv!! Her er begge unger stadig vågne - og det gælder nok for den næste times tid...

Jeg har i øvrigt to fætre, som aldrig har kravlet, men begge har numset sig frem ... så det er nok bare sådan Bille gør det så er der også mere overblik over verden

pigerne har aldrig haft et problem med at blive lagt tidligt ... heldigvis! nu sover de nok til 7.30 tiden og skal have sut et par gange i løbet af aftenen. men jeg hører dem sjældent om natten

Anmeld

22. februar 2010

Milka

Vinker skriver:

selvfølgelig er Billes hofter helt normale - Og det må være skønt at få det bekræftet!

Hihi lyder herligt med numsehopperiet og fantastisk at Luca var så hurtig til at være med på legen.

Som før skrevet så hoppede NE sig også frem på numsen (eller trak sig frem som en lille abekat) og kravlede først da han var 14 mdr. Hver ting til sin tid....

Men det må helt sikkert være super for Bille at hun nu kan komme fremad på den måde - Det må virkelig være stort pludselig at kunne det.

Trolde-knus herfra

når bille prøver at komme i kravlestilling stiller luca sig ved siden af (i kravlestilling) og rokker frem og tilbage som hun gjorde da hun selv var ved at lære det. det er bare så sødt – og sådan lidt empatisk, et eller andet sted

Anmeld

22. februar 2010

MORJESPERSEN

Milka skriver:

er helt normale

bortset fra den hårdhåndede idiot der scannede hende havde vi en rigtig hyggelig lille udflugt sammen lilja var i overdrevet godt humør og smilede til alt og alle

Hvor dejligt at høre, har tænkt meget på jer i dag.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.