bille's hofter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

816 visninger
18 svar
0 synes godt om
22. februar 2010

Milka

er helt normale

bortset fra den hårdhåndede idiot der scannede hende havde vi en rigtig hyggelig lille udflugt sammen lilja var i overdrevet godt humør og smilede til alt og alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2010

JustAnotherName

Det var da dejligt nyt.

Så giver hun sig jo til at kravle lige straks....

Anmeld

22. februar 2010

msax

Dejligt at høre.

Det må være rart at blive bekræftet i at ens mor-fornæmmelser om at der ikke var noget galt holdt stik.

Anmeld

22. februar 2010

Dictes mor

Det er vel nok dejlige nyheder! Og det er jo slet ikke sikkert, at hun begynder at kravle, der er jo nogen, som går direkte til at gå og slet ikke kravler, så det skal nok gå. Jeg er sikker på at hun bare har charmeret alle I mødte på jeres lille udflugt. Det var godt, at hun tog det med et smil.

Anmeld

22. februar 2010

Ranarupta

Ihh, hvor fedt! 
Så kan hun bare danse videre  

Anmeld

22. februar 2010

Skouboe

Hvor dejligt - så kan hun snart jagte katte med Luca og Freja...

Anmeld

22. februar 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Ih,hvor dejligt at høre

Anmeld

22. februar 2010

Bondepigen

Åååh, hvor er det godt, for det ville bestemt ikke blive nemt med tvillinger og et af dem som gipsebarn!!!

Så JUBIII fra mig!!!

Anmeld

22. februar 2010

Vingummien

Det var da godt at høre,, hun tager sig da bare tid til at lære tingene så hun gør det helt rigtigt første gang

Anmeld

22. februar 2010

Milka

sjovt nok var det så her i eftermiddag at hun opdagede at hun faktisk kan hoppe sig frem på numsen. hun har skubbet sig lidt rundt før men det her er decideret hopperi. det ser eddermame sjovt ud, især fordi hun samtidig er pavestolt over sin nyfundne mobilitet! endnu sjovere blev det da luca pludselig også skulle rumpehoppe, så havde jeg hele to små kænguruunger der 'fes' frem og tilbage mellem stue og køkken

det har været en super dag og vi har alle tre været i strålende humør de er lige blevet lagt til natten fordi ingen rigtig fik sovet særlig meget til middag. der er allerede helt stille derinde så jeg får mig vist en ekstra lang aften til mig selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.