Først og fremmest vil jeg gerne sige tusind tak til alle jer der besvarede mig så hurtigt
, det med at hun muligvis kunne have fået en abort er ikke en muglighed her, for det første er hun 18 år, ikke fordi det skulle være en forhindring men hun er ikke så "voksen" som mange ville være på den alder og hun er også på p-piller og vores mor holder meget øje med hende.. (Hun er mors pige, og hun gør kun hvad mor siger og mener)
Men min søster ringede til mig idag, og hun ville gerne sige undskyld for sin opførsel og for det hun sagde, og det er jo så også fint nok, det blev jeg da meget glad for
Men så fik jeg en snak med min mor, og sagde jeg var så glad for at min søster havde ringet og forklaret sig, min mor grinte lidt, og jeg spurgte hvorfor hun grinte, det var fordi det var min mor som havde sagt til min søster at hun skulle give mig en undskyldning, og hun havde sagt til min mor at hun ikke kunne forstå hvorfor hun egentlig skulle give mig den undskyld. Så det hele er sådan lidt mærkeligt mellem min søster og jeg, men jeg tager bare en dag ad gangen og lytter til jeres fantastiske svar
Mange Hilsner Julie
Anmeld