jeg ville bare lige dele det med jer andre, Jeg er gravid!!
min kæreste og jeg vi er så lykkelige over det.
Det var bare en lidt underligt at fortælle det til mine forældre, da de ikke har haft det bedste forhold til min kæreste, min de blev glade, faktisk over min forventning, så det var jo godt nok, så kom min lillesøster som næsten lige er flyttet hjemmefra, min mor, jeg og min lillebror på 7 år var inde i stuen da min søster kom, vi smilede til hinanden min mor og jeg, fordi nu skulle jeg fortælle min søster at hun skulle være moster, hun kiggede ondt på mig, hun troed ikke på det til at starte med, men da det gik op for hende, kiggede hun på mig, og sagde at hun ikke kunne kigge mig i øjene, og så gik hun ind på et andet værelse, jeg troed det var en joke, og jeg spurgte min mor om det, og hun troed det samme, vi gik alle ind til hende for at se hvad der skete, jeg gik hen til hende oh tog hende i armen for hun prøvede at undgå mig, men hun råbte - jeg kan ikke se dig i øjene! Jeg kan ikke rigtig forstå det, jeg kan ikke forstå hun flippede ud på den måde, så ville høre jer kloge mennesker hvorfor man reagere sådan... pyha det blev langt det brev her...
Mange tanker Julie.
Anmeld