weeeee!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.039 visninger
11 svar
0 synes godt om
22. februar 2010

juliepigen

jeg ville bare lige dele det med jer andre, Jeg er gravid!! min kæreste og jeg vi er så lykkelige over det.

Det var bare en lidt underligt at fortælle det til mine forældre, da de ikke har haft det bedste forhold til min kæreste, min de blev glade, faktisk over min forventning, så det var jo godt nok, så kom min lillesøster som næsten lige er flyttet hjemmefra, min mor, jeg og min lillebror på 7 år var inde i stuen da min søster kom, vi smilede til hinanden min mor og jeg, fordi nu skulle jeg fortælle min søster at hun skulle være moster, hun kiggede ondt på mig, hun troed ikke på det til at starte med, men da det gik op for hende, kiggede hun på mig, og sagde at hun ikke kunne kigge mig i  øjene, og så gik hun ind på et andet værelse, jeg troed det var en joke, og jeg spurgte min mor om det, og hun troed det samme, vi gik alle ind til hende for at se hvad der skete, jeg gik hen til hende oh tog hende i armen for hun prøvede at undgå mig, men hun råbte - jeg kan ikke se dig i øjene!  Jeg kan ikke rigtig forstå det, jeg kan ikke forstå hun flippede ud på den måde, så ville høre jer kloge mennesker hvorfor man reagere sådan...  pyha det blev langt det brev her...

Mange tanker Julie.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2010

Mira0911

Et stort tillykke med graviditeten....

Men øv med din søster... Hvorfor hun reagere sådan, er underligt, måske hun har en dårlig dag?

Anmeld

22. februar 2010

Vial

Måske hun lige har fået en abort?

Anmeld

22. februar 2010

Fines mor

Måske bange for, at hendes forældres opmærksomhed forsvinder fra hende ;-(((

Anmeld

22. februar 2010

Bare mig..

Underligt med din søster.. Hmm. Jeg tænker også, at hun måske selv har fået en abort? Ja bare en tanke...

Men et stort tillykke til jer i hvertfald.. Hvor langt er du så henne?

Anmeld

22. februar 2010

Malou Vilma Nørgaard

hmm ja det lyder da lidt underligt med din søster..

meen mange gange tillykke med din graviditet .. hvornår er du sat til?

knus cille, med malou + lille spire..

Anmeld

22. februar 2010

Mettemus

Først et kæmpe stort tillykke, og rigtig dejligt med glade bedsteforældre (det er sgu det nemmeste selvom det selvfølgelig aldrig bliver deres valg ). Og øv med søster? Kunne du finde på at spørge hende hvad der er galt? Ellers tør hun måske op når hun har nået at vænne sig lidt til tanken. Men lidt mystisk reaktion... i hvert fald

Anmeld

22. februar 2010

Pige2009

Stort tillykke med graviditeten. Det er jo bare skønt for jer. Jeg tror måske også din søster enten har fået en abort eller hun måske også gerne vil være gravid, men jeg synes da du skal prøve at tale med hende og spørge, hvad der er i vejen.

Uanset hvad, må du ikke lade hendes surhed overskygge jeres glæde

K.h. Linda

Anmeld

22. februar 2010

Malene84

juliepigen skriver:

jeg ville bare lige dele det med jer andre, Jeg er gravid!! min kæreste og jeg vi er så lykkelige over det.

Det var bare en lidt underligt at fortælle det til mine forældre, da de ikke har haft det bedste forhold til min kæreste, min de blev glade, faktisk over min forventning, så det var jo godt nok, så kom min lillesøster som næsten lige er flyttet hjemmefra, min mor, jeg og min lillebror på 7 år var inde i stuen da min søster kom, vi smilede til hinanden min mor og jeg, fordi nu skulle jeg fortælle min søster at hun skulle være moster, hun kiggede ondt på mig, hun troed ikke på det til at starte med, men da det gik op for hende, kiggede hun på mig, og sagde at hun ikke kunne kigge mig i  øjene, og så gik hun ind på et andet værelse, jeg troed det var en joke, og jeg spurgte min mor om det, og hun troed det samme, vi gik alle ind til hende for at se hvad der skete, jeg gik hen til hende oh tog hende i armen for hun prøvede at undgå mig, men hun råbte - jeg kan ikke se dig i øjene!  Jeg kan ikke rigtig forstå det, jeg kan ikke forstå hun flippede ud på den måde, så ville høre jer kloge mennesker hvorfor man reagere sådan...  pyha det blev langt det brev her...

Mange tanker Julie.

tillykke med din graviditet  Hvornår skal det være?

Mht din søster, det er jo lidt svært når man ikke kender dig og hende, og jeres forhold. Men måske der ligger lidt jalousi bag - måske er et af hendes største ønsker at blive gravid. Who knows! Men ja, det kunne da også tænkes - at hun ligesom dine forældre har det svært med din kæreste og derigennem ikke kan forstå jeres valg.

Hvis hun har fået en abort, håber jeg da at I har sådan et forhold at hun ville fortælle dig det.

Anmeld

22. februar 2010

Sofia

Stort tillykke med graviditeten IHH hvor himmelsk fantastisk altså

Jeg har svært ved at vurdere hvorfor din søster reagerede som hun gjorde, det med at hun ikke kunne se dig i øjnene, virker jo som om der er noget hun vil skjule, eller ja, som andre har skrevet kunne det være hun har fået en abort, eller måske at hun føler hun mister dig lidt nu, fordi du vil få en stor tilknytning til dit barn, måske hun er bange for at komme i baggrunden. Men nu kender jeg jo ikke jeres forhold.

Håber det bedste.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.