Træt, udkørt, knæs i forholdet, kvalme m.m. hjælp :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2010

Anonym trådstarter

marikka skriver:

Jamen jeg er blandt andet også sygemeldt fra mit arbejde, fordi jeg stresser for meget. bla også på grund af det her, og det er slet ikke noget probllem. Men kan din jordemoder ikke sygemelde dig fra nu af? Eller din læge? Det ville jeg da mene de godt kan. For det er da slet ikke til, at skulle tænke på alt det der OG arbejde OG være træt konstant. Jeg er jo blevet sygemeldt af helt samme grunde. + plukveer. Men hun sagde at en stressende hverdag sagtens kan blive problematisk når man kommer lidt længere hen.

Min egen læge (ny læge efter flytning) ville ikk sygmelde mig mere ind en uge.

Sygehuset som jeg går til kontrol ved hver 14 dag pga jeg har type1 sukkersyg siden jeg var 7. Sygmelde mig i 3 uger det er til næste undersøgelse men nu kun 2 uger tilbage.
Jeg har ikk været til jm siden uge 16 mener jeg og skal først til jm næste gang til kontrol på syghuset..

Jeg frygter det bare meget fordi jeg ved at jeg ikk vil ku klare det og ville stresse alt for meget og det er jo hverken godt for mig eller lille pigen.. Og der er jo som sådan længe til at jeg må gå på barsel..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2010

Louisesam

Hej med dig!

Jeg vil bare lige svare dig angående dit parforhold... Jeg kender alt for godt til det der problem med huslige pligter, når man er to mennesker, der skal få det til at fungere... Min kæreste og jeg skændes også meget og også meget over hvem der skal gøre hvad, hvornår, hvordan osv.

Men vi er samtidig rigtig gode til at tale om tingene (nok min fortjeneste, men han er med på den)... vi taler tit om hvad vores skænderier egentlig handler om, og det hjælper rigtig meget og giver et overblik. Det overblik kan hjælpe én med at se anderledes på problemerne som ligger til grund for skænderierne og så skal man stille spørgsmålet, om det i det hele taget er værd at tage de diskussioner??!! Man kan jo netop forebygge ved at planlægge og aftale, hvem der gør hvad, hvornår og hvordan, så det ikke ender i skænderier.

Jeg synes i hvert fald det lyder som om at jeres skænderier er kørt lidt langt ud, og at det handler om at få dagligdagen til at fungere... ved ikke om det er forstået rigtigt, men jeg vil give dig det råd at overveje om det er det rigtige - og det du virkelig ønsker - at gå fra din kæreste på baggrund af det type problem... er det virkelig det du vil? Der kan jo samtidig være masser af ting til grund for det udover selve problemet med vasketøj og hvad det ellers handler om... stress fx. 

Håber I finder ud af det...  

Anmeld

22. februar 2010

Anonym trådstarter

Louisesam skriver:

Hej med dig!

Jeg vil bare lige svare dig angående dit parforhold... Jeg kender alt for godt til det der problem med huslige pligter, når man er to mennesker, der skal få det til at fungere... Min kæreste og jeg skændes også meget og også meget over hvem der skal gøre hvad, hvornår, hvordan osv.

Men vi er samtidig rigtig gode til at tale om tingene (nok min fortjeneste, men han er med på den)... vi taler tit om hvad vores skænderier egentlig handler om, og det hjælper rigtig meget og giver et overblik. Det overblik kan hjælpe én med at se anderledes på problemerne som ligger til grund for skænderierne og så skal man stille spørgsmålet, om det i det hele taget er værd at tage de diskussioner??!! Man kan jo netop forebygge ved at planlægge og aftale, hvem der gør hvad, hvornår og hvordan, så det ikke ender i skænderier.

Jeg synes i hvert fald det lyder som om at jeres skænderier er kørt lidt langt ud, og at det handler om at få dagligdagen til at fungere... ved ikke om det er forstået rigtigt, men jeg vil give dig det råd at overveje om det er det rigtige - og det du virkelig ønsker - at gå fra din kæreste på baggrund af det type problem... er det virkelig det du vil? Der kan jo samtidig være masser af ting til grund for det udover selve problemet med vasketøj og hvad det ellers handler om... stress fx. 

Håber I finder ud af det...  

Det er ikk kun det der ligger til grunde for at jeg overvejer at gå fra ham.

Og noget andet er at jeg kan sagtens prøve at snakke med ham om tingene i sted for at diskuter eller skændes men han forstår det ikke det er som om intet drænger igennem til ham..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.